31 October 2010

malam tadi aku tak tahu kenape dia datang kembali kehidup aku..tyme tuh aku tengah messege dengan pakwe aku..cehcehceh..haha ! then aquwh call dari number yang sememangnye aku tak safe..aku pown answer larh call tuh..then aku terus matykan..pakwe aku bagy messege dekat aku yang aku nie curang ! aku tak tahu entah apea angin ribut lalu then macam manea dia dapat tahu semua tuh..aku pown naek heran..but aku mule rase dah laen macam and rase takot..yea larhkan..dia kate dia percayekan aku..so aku rase hurmm its oke..sebab aku pown percayekan dia..then number yang pelik tadi tuh call aku balik..then aku answer call tuh sampai ketawe..haha ! bodoe ta bodoe an aku nie..kahkah ! then pakwe aku tahu jugax..aku nie dah makin pelik and makin risau sebab dia kate aku CURANG ! owh no ..aku bukan macam tuh oke..aku pown bagy number fone pelix tuh dekad dia kan sebab aku tak nak kena tuduh yang aku nie curang..and aku sememangnye tak curang ! then dia messege aku and cakap budak tuh name CAPITAL D and dia tuh ex-boy aku..hello ~!! as i know kan i belom couple pown dengan dia..macam manea bole buad cerita nie ?? hadoyyy..memang larh dulue dia pernah mintak couple dengan aku but aku tolak sebab mungkin perbezaan umor yang sememangnye boleh menjadik penghalang..so buad apea aku couple dengan orang tue..hahaha...then aku cakap aku tak kenal..aku pown telefon larh number pelix tuh..suare laen gilea doe..haha...bungux ! then aku messege dengan pakwe aku PLUS messege dengan number pelix tuh..yang menghairankan aku ialah kenape number dia pelix gilea sedangkan aku adea safe number CAPITAL D tuh..and macam manea pakwe aku bole tahu..huh..tyme tuh aku dah menangis taw telefon nye pakwe aku tuh..hadoyyy..and aku da try nak bunoh diri..sumpa beb ! aku tak tipu..demi allah aku cakap taw..aku amex jarum mendea entah abang aku simpan then aku amex aku cucuk at nadi tangan..perghhh...memang terase walaupown belum kluar darah lagy..hehe..aku menangis sebab pakwe aku cakap jangan pikirkan dia lagy and jangan contact dia lagy..halamakkk !! memang aku frust PLUS kecewa sangat larh..aku messege dengan number pelix tuh and pakwe aku siapp forward balex messege yang aku hantar dekad number pelix tuh..aku dah rase laen macam dah..sampai pagy aku tak tidor pikir pasal semua nie..then aku telefon shy bagitahu dekad dia semua sampai menangis doe..ya allah..tyme tuh aku terkejod doe..lepas aku call si shy tuh then shy suroh aku call me back..then aku call larh dia..huh..hanye tuhan jea yang tahu betape sedihnye aku..shy cakap pakwe aku exiden dekad yap tau sa apea mendea entah name..dia kate adea budak heret motor pakwe aku and blablabla..perghh..dah larh tyme tuh aku menangis..tambah nangis doe aku..arghhhh !! nadi tangan aku dah kemerahan gilea taw..sedih sangat...then pakwe aku telefon tapi bukan dia yang cakap but shy..then aku menangis taw..sekejab jea dia cakap dengan aku sebab dia kate aku tak payah lagy risau pasal dia or what..aku pikir tyme tuh dia nak mintak putoz..aku daah takowd an..sayang doa dekad dia walaupown haty aku adea sedikit sayang kepade CAPITAL D tuh..but sekarang aku dah sayang pakwe aku sorang ea..hehe..then aku menangis sampai tak tahu nak cakap apea lagy..after that aku memang dah tak tahan lagy..shy cakap dengan aku then aku baling handphone aku sampai bateri fone and sim card hilang ! perghh..memang menangis tak berirama aku dibuad nye..hadoyyy..then shy call aku balik at number abang aku then shy cakap aku terkena BANG BANG BOOM !!! kepale atok kau shy..ahh ..memang SETAN larh kau orang kan..memang sioot gilea..aku hempas fone aku sebab kau orang then aku terkena..how dare you guys...then dengan buad suare tak bersalahkan..sioot gilea..nate babung tahu tak ?? aiyaaa =.=




then pakwe aku pulak call aku then cakap dengan aku jangan menangis lagy..aiyaaa...awak saye risau taw pasal awak sebab saye sayang awak..awak tahukankankan ??? hehe..saye siapp menangis taw..sampai haty awakkan da plan semua nie dengan shy and obama..hahaha...plan asal si shy tuh then yang sokong and sponser kredit obama kan ?? korang memang jahat gilea larh weyh..perangai macam haram taw ? hahaha..and you pulak bie ekod jea kate si shy bangang tuh..memang haram seyh perangai korang..sakat aku memang gilea babai eakk..arghhh ..aku memang geram gilea taw..korang memang perangai haram tahu ??? geram geram geram !!!haha..memang sioot gilea but kelakar larh jugak kan..habes airmate aku kering taw..korang bukan ghety nak ganti balik eak airmate aku tuh..hoho !




tapi yang tak bole blah sampai sekarang ialah KORANG RAKAM SUARE AKU TENGAH MENANGISS !!!!!!!!!!!!!!!!!!! perghhhhh...memang tak bole blah larh weyh..aku malu taw..kenape korang jahat sangat dengan aku hah ??? shy kau nak balas dendam ea dengan aku..lakhnat kau shy..sabar jea larhkan..yea larh...aku orang nyekan penyabar..hahaha..haha..yang penting sekarang nie awak tak apea apeakan??saye risau larh awak..tadi kite jumpekan..haha..actuallykan awak tyme tuh saye nervous gilea jumpea awak..sebab tuh saye gelak gelak..hahaha..saye tak tahu nak buad apea..saye malu sebenarnye dengan awak taw..naseb baek shy dengan obama adea..kalau tak memang saye dah buntu gilea taw..hehe..but saye pown happy larh jugakkan dapat jumpea awak and kenal dengan awak..thankss sebab awak sudi nak berkawan dengan saye...saye nak show picx awak taw..jangan marah ea..saye kan sayang awakk..huhu



want too know where is he ?? oke..hehe..dia pakai baju melayu warne purple tuh..muke dia chomel kankankan ?? huhu..name diakan IZZUDIN BIN SAIPULDIN..awak ! saye sayang awak larh..sayang sangat taw taw taw ! muke dia handsome kan ?? ! huuuu ~ shy kalau kau bace aku tahu kau mesty jealous sebab aku tak letak gambar kau..huh..tak hingin aku..hahaha..kau jahat..suke buli aku..wekk :p
hehe..oke larh guys sampai sini sahaje story saye..kali nie lagu bloggie saye ialah LEWAT SEMESTA by RANDY PANGALILA..saye suke lagu nie..hope awak awak semua terhibur dengan lagu nie..huhuhu
to IZZUDDIN..saye sayang awak taw !