17 October 2010

hari nieyh nak nangis balik larh..tadi pergy kluang parade..teman akaq aku nak karoke..haha..memang sumbang mambang doe..aku pown nyanyi gak an..hehe..lagu fergie n avril..memang favorite aku but hanucr aku nyanyi..huhu..

then i lalu dekat ground floor then i nampak satu butik pengatin thenn...tak payah larh cakap name dia..ya allah..macam mane larh aku boleh nampak dia..nasib baek larh dia tak pandang keluar..kalau dia pandang memang aku lari dulue larh jawab nyerh..then aku call manje...aku bagitahu dekad dia..then dia cakap aku kena lupakan dia...cari yang baru..masalahnye aku tak boleh lupekan dia..memang aku kenal raut wajah dia bile aku TERRR nampak dia kat luar..but aku tahu dia mesty tak boleh cam punye muke aku kan...aku tahu semua tuh....muke dekad gambar n muke yang sebetolnye lain...semua cakap macam tuh..yea aku mengaku aku nie bukan nye shantek sangat pown...im the ugly gurl rite..hurmmmm

serius aku sedih beb..dah dekad berape kali aku nampak dia but aku tak tegor pown..aku malu..aku perempuan..takkan larh perempuan yang tegor lelaki..mengarut larh..first aku meet dia at bazaar ramadhan waktu malam..mase tuh aku tengah jalan then tetibe sekilas pandang aku nampak dia...aku tak tahu larh betol kea tidak...takod salah nampak pulak..then aku nak pastykan ituh betol betol dia then besok nyerh aku singgah bazaar at situ..mumy aku yang ajak..aku ekod plus nak pastykan ituh dia..then aku buad bodoh jea larh kan..then sampai jea dekad situ aku tengok muke dia memang aku kenal larh..aku hanye buad bodoh jea...aku macam malu larh tyme tuh...yang nie dah masok empat kali aku nampak dia but aku still buad bodoh..dulue dia kate kalau nampak dia tegorr jea but aku takod..muke dia macam garang larh..aku takod dan tak mungkin larh aku nak tegorr dia..perasaan aku malu bercampur aduk dengan takod...dan aku tak rase kan dia akan terima kehaidran aku disisi nyerh...tak mungkin dan akan pernah terjadikk..

actually tyme aku tengah update for this entries aku sedang menangis..aku tahu ianya sesuatu yang amat bodoh tapi aku tak boleh menahan perasaan sedih aku...tolong larh aku nak engkau jaohh dari kepale otak aku..aku kalau boleh nak decide sangat sangat supaye cepat pindah..aku dah tak nak duduk dekad kluang lagi..aku nak pergi dari sinie..jaohh dari daerah kluang nie..aku dah tak tahan hidupp dekad kluang..nak jaohh dariii siniee ~~~

ya allah...kenape larh jadik macam nie...nak di ekodkan tadi aku sebenarnye tak nak pergy bandar ekod kakaq aku and mumy...but tak tahu larh tetibe jea aku nak ekod..hurmmm :'( ..aku selalu menangis dan kadang kala orang memanggil aku dengan panggilan GEMBENG n whatever semua tuh..sejak dari kecik aku nie seoarang yang memang manje dengan semua orang dan kuad menangis..sebab tuh kalau aku jumpe sedare mare aku semua mesty diaorang akan ingatkan kembali zaman kanak kanak aku...hehe...rase seronok sangat tyme tuh..zaman kanak kanak tak boleh tandingi dengan zaman dewase kite sekarang nie..hurmmm..aku nak kembali kezaman kanak kanak aku...tapi apeakan daye aku..aku hanye manusia yang lemah yang tidak boleh menukar waktu sesuke haty aku..

aku sedih jika aku ingat kembali semase di kluang parade tadi..tak tahu larh macam mane aku boleh ternampak dia tadi di kluang parade..ianya menyakitkan haty aku sajea..hurmmm...aku harap jika aku datang kembali ke kluang parade aku tak akan lalu di hadapan butik pengatin nye lagi...cukup larh sekali sajea aku nampak muke nye...lepas nie aku tak mhu lagi..