17 October 2010



malam nie aku nak menangis...aku nak nangis jugak..kalau kau tak bagi aku pedulik apea woii !! kalau aku kate aku nak menangis aku nak jugak...sekali aku kate iea ituh bermaksod aku iyeaa...tak adea nyerh tidak selain iyea..airmata aku nie di ibaratkan seperti hujan tahu takk ??!!! aku mohon gilea bagi larh aku menangis..aku dah tak kuat lagi dekat dunia nie..my life more too suffering...it's like a hell...maybe sometymes i hear people said with me " trouble first..then easy will come " ..

HELLOOOO !!!
ituh semua ayat kuno pahamm !! yea aku tahu kadang kala kite kena jugak kuad kan semangat...tapi bagi yang tak boleh takkan nak pakse jugax..owhh pleaseee !! jangan okeyh...serius aku cakap aku jenis nye bukan yang kuad semangat...hari hari adea jea masalah menimpa aku dengan qylaa...korang tolong larh paham perasaan aku dengan qylaa..kami pown perempuan jugak yang adea perasaan chenta terhadap lelaki..



aku rase tak salah bukan jika kiteorang adea perasaan seperti ituh..hurmmm :(...ber chenta adalah suatu impian yang di idamkan oleh para gadis gadis diluar sanea..haha..ceramah pulak nieyh..hehe

aku nak nangis larh bongokk !!! arghhhhhh !! aku boleh jadik gilea tahu !! aku tension ..hidup aku tertekan sebab kepale aku selalu kena tekan dengan kawan...uwaaaaa :'( ..sedih tahu..engkau orang tahu kea ?? tak kan..soo diam..jangan banyak cakap..nanti aku ketukk kepale engkau orang sorang sorang..mahu kea ??? tak mahu diam..

aku rase macam selalu diketepikan oleh kawan kawan..then masalah yang lain pulak cerita nye lain..hurmmm...entah larh..aku pown tak tahu apea nak jadik dengan semua nie..hanye bersabar dan bertawakal disamping memohon dan berdoa kepade allah..ituh sahaje yang termampu..hurmm...



sudah larh..hari hari aku menangis..sekarang inie pulak aku nak dengar lagu dengan muke yang ceria ,, happy dan senang lenang ..bukan dengan muke yang sembam macam baru lepas kena pukol then bangong buad muke toyee..memang nak kena sepak dengan makcik kau kan..haha...okeyh larh byebye...besox kang nanti aku story moryy lagi pasal aku keyh..daaaaa ~~


glitter-graphics.com