11 October 2010

today is funny and sad day for me..wahhhh !! haha..but i don't care larh ngox ! hehe..tadi kat sekolah aku kene panggil dengan chekgu sebab tak siap homework..memang mati larh aku..then naek jea pejabat chekgu ismail dhie mmintak number mumy aku pulak naj tepon..perghhh ! mampos aku ! qylaa ,, dahlia ,, aku ngan laen laen semua kena..perghhh ! yang tak bole blah tuh chekgu mintak number parent's we all semua..hadooyyy..mampoz..mesti mumy marah gilea kalaw dapat tahu..

aku takowd nanti mase balik rumah kena marah dengan mumy..kawan kawan aku yang lain cume tak siapp geografi jea..sejarah dan sivik dia dah siapp dah..aku nie..tige tige folio tak siapp ! SIVIK ! SEJARAH AND GEOGRAFI !!! arghhhhhhhhhhhhh...pening pening..banyak larh kerja aku..aku pening seyh serius i said..uwaaaa :'( ..what must i do it..grrrrr =.=

masokk kelas tyme..dalam kelas tadi at sekolah aku tak banyak cakap sebab da pening sangat..aku nie tak tahu larh kenape ?? tak bole adea masalah sikid pening mesty jea datang..ubat tak bawak pulak tuh..rase macam da nak mati pown adea..hurmmm..sabor jea larhkan..hari nie we all ta belajar sangat..bukankah itu sesuatu yang menyeronokkan bukan ?? haha..memang best...dekat kelas tadi aku amik buku lagu then aku nyanyi..hahaha..senang hati bukan ?? kahkah..risha dengan yang lain da tutup telinge..haha..memang best..adea satu part lagu aku nyanyi then aku benti..pastuh nyanyi balik..hahaha..memamng kelakar larh..

its tyme too rehat..haha..tyme rehat pulak hari nie aku makan agak banyak..daa lame aku tak makan banyak since lepas bulan puase and mase raye tuh aku makan tak banyak..sebab mase bulan puase kan kite tak makan then perut aku da sebati tak makan..kalau makan sikid jea..nie da mule selera naik nak makan..hehehe..

ring ring bell school da berbunyik sudda..hehe..budak budak PMR tengah exam tuh..tyme nak naik tangge aku ,, qylaa ,, iyah ngan dahlia nampak pengetua pulak..hadooyyy..aku dengan bawak makanan masok kelas ...nasib baek pengetua tak nampak..hihihi..then lepas jea dari pandangan pengetua aku terus makan tanpa menghiraukan teman teman ku yang lain..itu bukan perbuatan yang jahat yea..hahaha..lepas naek kelas we all adea kelas sains..hadooyyyy..buku iyah ta jumpe lagi so aku bagi jea larh buku aku..lagipown aku bukan minat belajar sangat pown..pergi sekolah hanye semate mate nak jumpe kawan kawan aku..kerja sekolah ?? hurmmm..haram jadah aku buad..langsong tak buad..kalau tak siapp kerja sekolah esok pergi sekolah rembat buku member..haha...jahat tak jahat tak..hehe :D

solat asar tyme..haha..aku memang tak solat..haha..jahat nyerh aku nie..apea mao jadik schaleesa hah ??? selalu tak solat..dudok kat luar dengan member seperjuangan yang datang bulan..haha..so aku buad bodoh jea larh..chekgu tanye.."awak sembahyang tak ?? " "tak chekgu..hari nie last..esok saye sembahyang ea.." chekgu pown pergi meninggalkan aku dan kawan kawan..hahaha..tyme naek lab sains pulak tetibe jea airmate aku macam memngalir mengingatkan si dhie..aku tak tahu kenape..but still happy tyme tuh..masok jea lab aku cerita dengan kawan kawan aku..then dheiorang cakap kat aku just lupekan dhie..im still sad but pendam..luke dikepala akibat kemalangan sudah semboh..tapi luke dihati aku masih belum semboh..adekah mereka tahu tentang luke itu..tidak same sekali..sedih menggenang nasib inie..aku hanye sabar..

balik sekolah aku macam biase larh jalan kaki sebab rumah dekat jea dengan sekolah..hehe..smk seri intan dekat jea dengan rumah aku..but tyme balik rumah tuh aku still teringat kate kate member member aku.."neena just forget about him okeyh ! kau kate nak mulakan hidup baru..hurmm..neena neena.." aku just diam seketika waktu ituh..tapi betol kate dhieorang..maybe adea yang lebih bagoz dari si dhia..hurmmmm :(