14 October 2010

hari nie aku kembali menangis..ya allah ya tuhan ku..kenapea aku menjadi lemah sebegini...aku rase aku sudah dapatkan apea yang aku mahukan..tapi sekarang apea sudah berlaku kepadea ku ?? aku ingin kan sesuatu dari inie..aku tidak tahu..

aku menangis lalu hanya menghadap facebook sahaje..aku buntu ya allah..apea yang perlu aku lakukan..mungkin aku selalu tidak membuat suruhanmu seperti sembahyang dan macam macam lagi..aku lalai dengan kenikmatan dunia..aku bodoh ..aku tolol ! apea yang harus aku lakukan..

yee ! aku tahu ya allah..aku harus sujud kembali kepadamu..aku menjadik serong ya allah..aku terpesong dari akidah inie..aku tahu dunia inie hanye sementare..aku tahu semua ituh..tapi lihatlah apea yang sudah terjadik kepadeku..ye benar aku inie manusia paling bodoh sekali..aku mahukan sesuatu tapi apea yang aku perlukan ??? aku masih tertanye tanye sehingga kini ...

sekarang inie adalah masenye untuk aku kembali bersujud ya allah..kepadamu..tuhan yang menciptakan aku..tuhan yang memberikan aku peluang untuk hidup inie...sabar sahaje yang boleh aku lakukan sekarang..hurmmm :(