12 November 2010

hari nie sumpa aku bosan ! nak pergy rumah member..dia suruh datang..aku ekodkan ajea kehendak dia sebab aku pown boring..so hari nie pergy hang out rumah dia kejab..hehe..lepas tuh merayau larh tempat yang bersekutu dengannye..HAHA !

still dalam mood saked..erghhh !! aku saked kalaw cerita kat member bukan percaye pown kan..hurmm..kalaw dia orang tak percaye aku tak kesah pown..hak dia orangkan same adea nak percaye ataupown tidak..tak apea larh..aku tak bole nak pakse percaye cerita aku pown..tak apea larh tunggu aku maty or masok hospital baru dia orang percaye..hehehe

hari nie tak tahu nak story apea dekad blog..yang aku tahu larh kan aku sekarang nie memang tengah bosan..ARGHHHHHHHH !!! memang bole gilea taw aku nie..grrrr =.= ..aku nak messege dengan sapea eak ?? but kalaw nak messege pown aku kredit manea adea..bodoe larh kaw neena..sepak kunx ! haha..

dah larh..aku nak pergy makan then blablabla then pergy hangout..mahu ekod takk ?? tak payah larh korang ekod..buad nyemak jea..haha !

p/s : rumah orang sebelah buad kerja kahwen..akaq aku bile nak kahwen hah ?? aku sepak kaw angah..pakwe ramai but tak mahu kahwen..terajang sekaly memang masok goal..HAHA !