12 November 2010

haha..today..arghhhh...aku suke budak budak..it mean aku suke kan baby..hehe..aku nie kalaw nampak jea muke baby yang chomeel chomeel tuh aku geram jea kan..hehe..aku minat baby kecik kecik nie sebab chomeels, kecik, kulit baby yang halus mulus tuh..perghhh..memang aku geram gilea larh..dekad facebook tuh banyak gambar baby yang aku tag..anak sapea pown aku tak tahu yang aku tahu aku tag gambar baby baby tuh semua..hehhee

kakaq sedare aku adea anak kecik..perghh..memang chomeels larh..dah larh putih macam anak cine ekod mak dia..then tembam tembam..ya allah...tiap kali aku jumpea budak budak tuh memang aku cubit pipi dia orang sampai merah merah ..haha..jahat kan kaq neena nie..heee...name dia nafisah..chomeels..sekarang nie umor dia dah masok 3tahon..yea kowd..entah larh..aku dah lupe sebab dah lame takk jenguk dia orang kat kampung..hehehe...

aku rindu mao balik kampung..tapi aku bukan rapat pown dengan cousin cousin aku kat sanea..semua buad hal masing masing..huh..aku sorang jea kan..yang rapat dengan aku si manje tuh larh..hahah...iloveyou larh hubby..haha..kite orang nie panggilan name special siked oke..haha..dia panggel aku baby..kepale otak kaw ! haha..tak adea kerja kita orang nie kan..haha...mcam macam...lagy lagy kalaw ngumpat orang...selalu nye aku larh yang mulekan..hehe..dia dengar jea..sebab malaz nak layan kepale aku yang makin lame makin senget..haha...siood gilea larh...

arghhhh..aku nak pergy jalan...kalaw jumpea baby kan best..hehe..aku nie agak peramah kan so kalaw pergy mane mane nampak baby dengan mak dia orang aku tegor larh..haha..dasar muke tembok ! haha..biarlarh kan..anak dia chomeels so aku puji or what mak dia gak yang senang an..hehehe..apea aku merepek nie..aiyaaa =.=

p/s : bile nak kuros ?? nak pergy joging dengan manje..hurmm..MANJEEEEE !!! teman aku joging..kaw tak teman aku sepak terajang kaw..HAHA ! ;))