28 November 2010

IMISZHIM(!) IMISZHIM(!) IMISZHIM(!)

huwaaaaa :'( rindu dhie . awak cepad larh balek nanti bole onlinee same same . saye rindu awak larh b . huwaaaaaa :'( awak tak rindu kat saye kea T.T ??

malam tadi aku suroh mumy top-upkan lime ringgit but aku dapat hot ticket 10 ringgit . haishh ==' tak berbaloi taw . wahahahaha ! then aku cepad cepad call pakwe aku nie . hehe . then lepas tuh mesej and merajuk larh , gadoh larh . haha . kelakar pulakkan . sekarang nie hot ticket aku dah habes . shy kate aku nie da betol betol rindu kat dhie . ceh ceh . bhahahaha !

awak kat sanea tak bole onlinee cause tak adea line kan . grrrrr ==' menyampah larh . haha . awak dulue kawan gadoh saye . hari hari kite gadoh kan ?? kahkah . kelakar gilea . saye sampai tergelak gelak if gadoh dengan awak taw . dulue larh kan . kalaw sekarang nie saye asyek nanges jea . cehhh . budak gembeng memang manjang nanges . hehe . awak dulue baek aa kan dengan saye . yea kea ? whatever aa . hehe . then awak selalu story masalah awak kat saye . saye pown . dulue mase saye couple dengan eiju saye selalu kan story kat awak macam macam . apea apea . saye saked awak larh orang pertame tahu duluekan . hehe . dulue kite selalu share masalah same same kan . bagy saye awak nie kawan yang terbaek sekaly yang adea and sanggop dengar masalah saye . and now i think we still should rite share masalah or what kan . hehe .

dalam family saye kaq long sorang jea tahu pasal relationship kite . haha ! tuh pown along suke nganjeng nganjeng . bhahahaha ! mumy tak tahu pown . if mumy tahu memang dah kena aku buad korban hari tuh kan . haha ! mumy tak bagy couple . adeq beradek laen pown tak tahukan . walaupown kat facebook saye buad relationship dengan awak kat facebook saye SCHA NEENA dia orang still tak tahu . maybe kalaw tahu pown dia orang diam jea kowd . maybe larh . achik saye yang garang tuh entah larh dia tahu kea tidak kan . hehe . hari tuh orang pertama yang saye call when i get my old number kan, qylaa . tuh pown sebab adea masalah siked . hehe . gelak gelak dengan qylaa . doe aku rindu gilea kat kaw weyh ! then lepas tuh mesej dengan dhia kejab . malam tadi mesej dengan si shy nie aku tyme tuh da ngantok sangat . dhie pown tak replymesej aku coz dhie tertidor . tadi pagy reply kejab mesej dhie sambil mamai mamai . tak tahu apea yang aku reply kat dhie . haha .

awak saye rindu kat awak . today masok seminggu kan kite couple . awak jangan tinggalkan saye oke coz saye da mule sayang kat awak . awak jangan larh buad saye menanges . and awak sendiri takod kan buad saye nanges . haishh ==' . saye bole terima mase dulue awak . setiap manusia adea kelemahankan . saye terima ituh semua . bagy saye ituh tak membebankan pown . bagy saye ianya satu tanggungjawab . awak tegur setiap kesalahan saye . awak mengajar saye . mungkin . maybe awak adea banyak pengalaman kan . hurmm . now what i know is, saye dah mule sayang kat awak . don't leave me b <3