27 November 2010

okay now i should said that 26 november 2010 is over and no kiamat day in that day . praise to god, ya allah . finally you not make the 26 november 2010 as the kiamat day . thankss ya allah . i very very praise on it .

okay now no more talk about that any more . i want too story something . haaaa . tired speaking in english . let us speaking in malay back . heee :D hari tuh kan . mase hari khamis bagy aku ituh hari paleng malang dalam naseb aku . dah larh tak tidur semalaman cause chat dengan pakwe aku sampai ke pagy . aiyaaa . banyak penad lorh . then pagy pukol 6.15 da kena jumpea pakwe aku dia nak pinjam spek mate aku . gasak kaw larh . aku bagy jea pinjam . malaz nak banyak bunyikkan . then lepas tuh dah larh matahari belum terpacak lagy kat bumi nieyh then da kena keluar . naseb baek aku adea alasan cakap aku lapar so nak tengok cik nab sebelah rumah tuh da bukak belum kedai cause dia pagy pagy da bukak kedai . so mase aku tengok tuh orang kat luar semua tak adea . cik nab baru bukak payung . haha . aku apea lagy panggel pakwe aku then aku terus lary balek rumah . hahahha. dekad lorong sebelah rumah cine tuh . aiyaaaaa . kakaq aku da larh tidur dekad dengan pintu . setan . haha . geram aku . pakwe aku panggel aku lembab ?? sepak kaw . haha .

lepas jea aku da masok rumah da kasik pakwe aku spek tuh kan , aku cakap dengan angah yang cik nab belum bukak lagy . tak semena mena kakaq aku suroh aku kupas bawang and siang ikan bilis pepagy bute tuh . otak dhie ! aku nak tidur tyme tuh . and terpakse aku korbankan waktu tidur aku tuh dengan mengupas bawang . perghhhh ! mate aku nieyh meleleh taw . huwaaaaa :'( mate ta bole tahan . grrrr ==' lepas tuh pagy tuh jugak aku gadoh dengan kakaq aku sebab sotong gule ! ergh . mmg larh aku makan but tyme tuh da tinggal siked . ergh . dhie kate dhie tinggalkan separuh dari paket tuh . kepale abah kaw angah ! aku makan da parat parat nux habes . yea aku habeskan dari buad nyemak frozen tuh . bodoe gilea kaw angah . bangang lebih . geram aku . then lepas tuh kakaq aku masak nasik goreng . aku tak adea mood nux makan . aiyooooo . makan jea larh kan dengan TAK SEDAP and PEDAS GILEA BA ALIP BA YA !

otak dhie . saked perot aku makan . nak jea aku pijak si angah tuh . buad aku mara jea . setan kaw ! ergh . then lepas tuh aku on facebook then chat dengan daddy aku nie . meon . wakakaka . daddy macam bangang . geram aku . dhie dengan ikie . ta habes habes buad aku gelak . setan larh kowang adeq beradek . ikie tidur tyme tuh . haha . so chat dengan daddy jea . cewahhhh ! haha . then aku tidur . sumpa seyh ! aku penad gilea tyme tuh . tak tidur dari malam taw . haha . dok chatting kat facebook dengan pakwe . ceh ceh kaw scha . sepak kang . HOHO ! ;))

petang aku tunggu ikie datang . da larh hujan and aku pikir pikir ikie mesty tak datang rumah aku nie . haha . sudda ku agak ikie mmg tak datang pown rumah aku . aku dgn mak aku tunggu si ikie . hehe . mumy aku tak kesah pown kalaw ikie datang . heee . lagy mumy suke tuh pown if rumah aku bersih kemas . kalaw tak membebel 24jam . menyampah aku ! haha . then aku pown sambong balek tidur aku . ikie kaw tahu tak aku tunggu kaw macam aku tunggu buah apple nak menghijau . kahkahkahkahkah !! aku tak tahu larh apea kena mengena apple dgn cerita aku nie . wakakaka . then lepas tuh maghrib aku bangon . tak senonoh punyea anak dare nie . dari petang hingge kemalam tidur . hello hello ! saye penad oke . then aku online facebook . yeayhh yeayhh . muhamad syairazi is onlinee . chat larh dengan dhie . aiyoooo . aku dgn dhie kalaw tak gadoh mmg tak sah . heeeee =D then mase tgh chat tuh aku mumy panggel suroh masak nasik . arghhhhh ! aku malaz . then aku chat balek dgn pakwe aku but dhie tak reply chat aku . perghhh . aku dah separuh nyawe nie . mananges doe . huwaaaaaa :'( cause maybe dhie merajok kea hape kea kan. hurmmm . before that kan aku on ym . maghrib . haaa . then aku chat dgn kwn taw . lepas tuh aku di invite oleh seorang budak nie view webcam . aku pown accept larh kan cause tyme tuh aku tak pikir apea pown. aku just pikir owh maybe guy nie nak show muke kat aku . aku pown accept larh . sekaly keluar webcam tgh bogel . astagfirullahhalazim . aku terus offline ym . takod ya allah . menggigil aku tyme tuh and menanges jugak larh . ya allah . kenape larh jadik kat aku . and aku onlinee facebbok then bagytahu kat shy . takod ya allah . menggigil badan aku . sumpa demi allah aku aku cakap jantan tuh mmg tak adea maruah ! bodoe betol . dhie pikir aku nie perempuan apea haa ! bodoe gilea . aku tahu mane baek mane buruk . kalaw kaw dah gian sgt kan kaw pergy buad tuh semua kat cedok sekolahkaw bodoe ! aku bukan jenis perempuan macam tuh . ergh !

mmg naseb malang doe aku hari tuh . pagy lepas jumpe tuh aku kena kupas bawang . then malam tuh aku dapat webcam yang macam sial . ergh . malang sgt . mmg aku harap benda tuh semua takkan terjadik kat aku lagy . aku harap sgt . laen kali kalaw owg invite apea apea kat ym kite kena tahu dulue . jgn maen accept jea semua tuh . dasar jantan tak adea maruah !!