24 November 2010

semalam kan ikaa datang rumah aku . HAHA ! best taw . hehe . then dia datang aku tak mandy lagy . hehe . buad bengang jea . mak bapak dia adea pulak tuh coz hantar minah nie . tapi best seyh . adea kea patot dia panggel aku GEMOK AIR ?! kurang ajar kaw ikaa . haha. then kan kite orang snap snap gambar gune webbie aku . tyme aku tengah mandy ikaa gune lappy aku . gasak kaw larh ikaa . dengan bilik bersepah haram jadah nie . baju, buku semua bersepah . haha . ikaa cantek kan bilik aku ?? WHAHAHAA !.. kejab nak upload gambar kiteorang . HAHA ! memang kelakar habes doe . muke hampehh lebih . hehe :)













nie semua gambar kite orang . haha . agak terencat lagy lagy si ikaa . tuh name nye sewel . wahahaha . ikaa kaw keding . aku jealous . huh . haha . by the way thankss ikaa coz datang rumah aku and temankan aku . huhu . khamis datang lagy taw . lepak atas bukit . hehe . SAYANG KAW IKAA SYUHADA !