01 December 2010

yeayhhh . b da balek kluang . huhu . b balek pown sebab b gadoh dengan kakaq b kan . hurmm . jangan larh gadoh gadoh b . kan keluarge . hurmm :(

aku onlinee facebook then lepas tuh aku nampak dhie onlinee . aku cepad cepad chat dengan dhie sebab rindu sangat . nak mesej kredit saye tak adea . saye nak sangat mesej dengan awak . awak saye rindu taw dekad awak sepanjang awak kat melake . awak kat sane sebab lawat kakaq awak kan . dengan mak and abah . menanges taw saye . sebab rindu awak sangat sangat . awak tahu tak yang saye rindu kat awak ?? mase mule mule aku chat dengan dhie aku happy sangat sangat . allah jea tahu perasaan aku tyme tuh . aku gembira teramat sangat taw . then mase chat tuh aku cakap dengan dhie jangan keluar malam nieyh . yea larh . dhie kan baru balek dari melake . so mesty penad kan . aku tak bagy dhie keluar . kesian larh . masih penad lagy tuh . then dhie kate dhie nak keluar jugak . ishh awak saye risau pasal awak taw . awak taw tak semua tuh . hurmm . then tetibe dhie macam marah dekad aku . sebab tak mesej . and dhie tunggu mesej dari aku . awak, kan saye dah bagytahu kat awak sebab apea saye tak top-up . tadi pagy saye suruh mumy top-up kan . then kedai tuh tak adea top-up kad . adea top-up yang tulis number tuh . mumy mane save number saye yang nieyh awak . saye tak sempat nak save kan . then dhie marah . aku cakap dengan dhie kalaw awak nak keluar, keluar larh . saye tak kesah . saye bagy . dhie kate dhie bosan dudok rumah . okay . tak apea . awak nak keluar pergy larh . tapi jangan balek lambat . nanti kena embun saked . and tetibe aku air mate aku mengalir . dhie kate biarlarh balek lambat . biar saked . bukan sayang yang angkat kerande b . ya allahh . kenape dhie macam tuh . awak saye tahu awak marah dekad saye sebab saye tak mesej tak call awak . bukan saye sengaje wak . sampai haty awak kan :'(

aku menanges . aku tak tahu pulak marah dhie sampai macam tuh sekaly . awak saye mintak maap sangat sangat . bukan saye sengaje . and then aku terus offline . malam niyh aku nak off fone . aku agak kecik haty larh jugak dengan kate kate dhie but nak buad macam manea kan . memang dah perangai dhie kan . mungkin saye bukan yang terbaek untok awak kan . mungkin saye tak sempurna . saye tahu awak still sayang kan ex awak kan . tak apea larh awak . saye terima . setiap manusia adea kekurangan diri and kelemahan . saye anggap ituh satu cabaran bagy saye untok saye menempuhi kehidupan saye niyh . saye tak sempurna kan seperti ex awak ?? saye tahu tuh semua . awak . untok pengetahuan awak kan, saye dah mule sayang dekad awak . sayang sangat . tapi kalaw dah ditakdirkan tuhan oleh saye bahawe awak tidak menyayangi saye, saye terima . saye bole mengalah sebab awak . saye tak kesah if orang kate saye bodoh sebab buad semua nieyh saye tak kesah . saye terima .
mood : i love you muhamad syairazi :'(