01 December 2010

saye agak kepenatan . haishh ==' . hehe . maybe aku dah lame tak keluar so bile keluar jea badan jadik penad . lepak siood . huhu . tadi aku keluar . pergy rumah iraa . haishh . nak keluar pergy rumah iraa macam macam halangan betol . mumy dok membebel jea . abang amy pown same . pening larh kepale aku . suruh duduok rumah jea . ahh . lagy aku bosan . kadang kadang aa . hari hari aku buad bende yang same . same things everyday . i hate it . i need too change my life . i don't want to be like this anymore . i hate it okay !



abang aku bebel aa . abang amy . dhie kate kat rumah dah pasang internet and blablablabla ! arghh . aku macam biase aa . tutup telinge sambil menunggu dhie untok menghantar aku . tadi dhie yang hantar aku pergy rumah iraa . hehe . memang larh dah pasang internet semua tuh . but aku bosan larhh . hari hari same taw . kadang kadang aku menanges dalam haty . nak menanges depan depan kunx cakap aku nie ngade ngade aa . bende aa . bencyy sial ! ergh .



tadi pergy rumah iraa macam biase aa kan . then kakaq dhie and adeq sedare dhie pown adea . abang and bapak dhie seriuslly aku takod . hehe . muke garang larh . takod . huhu . mase iraa tengah mandy sempat gak aa aku onlinee facebook kat rumah dhie . thankss iraa . kaw baek sangat . then aku chat dengan si mangkok ayon . hambe allah sorang nie aa . name yea IKIE YOUJIE ! okay yea para pembace setia blog saye . ikie youjie seorang yang sangat sewel tahap gaban ! bhahahaha . then mase chat tuh tetibe dhie nieyh cakap bende yang pelik . dhie kate pakwe aku tuh macam laen it mean si shy tuh larh kan . sapea lagy pakwe aku kalaw bukan dhie . aku nieyh pulak kepale otak da larh blurr . perghh memang makin blurr aa kepale otak aku niyh . aku and iraa membace semakin lame semakin tak paham . weyh ikie kaw nieyh gonjeng aa . pijak kunx . HOHO ;))



lepas tuh aku pown dudok berborak dengan iraa kat meja makan . then aku snap snap gambar dhie . dhie dok sebok telefon kawan dhie . aku pulak mesej dengan pakwe aku . huh . shy tuh suke buad aku mara . reply mesej kadang saked haty . but aku kena sabarkan dengan perangai dhie . aku mengalah aa . then leps dhie reply mesej aku, aku terus tak reply mesej dhie . huh . lantak kaw aa . malaz nak layan . hehe . then aku keluar jalan dengan iraa . actually aku nak pergy kedai top-up . then lepas top-up dudok kat rumah iraa . aku call shy . ahh . aku merajuk . tacink . okay dhie tak mahu pujok aku . lantak kaw aa ! penadd aa . grrr ==' but haty tetap cakap yang aku sayangkan dhie . cewahhhh . huhu..



mase aku tengah snap gambar iraa kan, aku pown snap sekaly muke aku yang tak berape chomeels niyh . BHAHAHAHA ! then kan muke aku memang macam cibai . arghhhh . burok gilea seyh . haha . then iraa adea snap satu gambar aku . sekaly iraa gelak kan jea muke aku kat fone tuh . aku da laen macam . sekaly dhie tunjokkan muke aku macam DOTTIE ! huwaaaaa :'( aku tak bole terima kenyataan ituh . iraa gelak jea aku sebab dhie kate muke aku niyh da iras iras macam dottie . jahat aa kaw . bhahahaha ! semalam mumy potong rambot aku . huh . salah potong . dah jadik hape entah dengan rambot aku . eeee maluuuu T.T



then kan sekarang niyh iraa panggel aku dottie . ahh kaw . bhahaha . ikie panggel aku GEMOK AIR . qylaa panggel aku BADAK . shy pulakk panggel aku GENDUT . then meon . it mean my fake daddy , bhahaha . panggel aku BONCIT . iraa pulak ?? DOTTIE ! huwaaaaa :'( . name panggelan aku memang menarik bukan ?? haha . siood aa korang . sampai haty . but kan aku sendiri dengar pown aku tergelak . hehe . tyme nak balek tuh aku call qylaa . owhh qylaa ! aku rindu kaw doe . haha . dah lame kan kite tak contact each other . ceh ceh ceh . bhahaha . tadi sempat jugakk aa aku menambahkan lagy sebakul dose . ishh jahat sunggoh aku nieyh . gosippp . lalalala ~ qylaa pown tergelak . haha . siood aa kaw ngek . tadi sepanjang perjalanan aku balek ke rumah aku call jea qylaa . orang da top-up . biase aa . hihi . aku call qyla jea qyla an . sampai jea kat rumah aku terus cakap at qylaa aku baru balek rumah nak makan . haha . kelaparan doe . kesiann . hehe..


okay guys i think this my best day . i love part that you guys call me BONCIT , GEMOK AIR , BADAK and all of that . that was a amazing for me and my life . such a great . if umor scha panjang scha akan membalas semua ituh . korang buad scha happy . scha akan membalasnye jika umor scha maseh panjang . tapi jika umor scha tak panjang, it mean so sad . i can't reply all of your kindness rite ?? but scha nak sangat membalas kebaikan korang . guys, ilove you so much . syairazi . i just hope that our relationship will be ever until i meet you in heaven . i really love you . even we are always fight . crying . i make you hurting with my words, attitude's and more but i still love you b . LOVE LOVE LOVE . i hope so you will love me okay . thanks make my life now become a perfect . thanks . iloveyou syai :)