02 December 2010

hari nie aku kerja nye nak moody jea . asal eak ?? ergh biar larh . aku still merajuk dengan shy . eee scha kaw kena maafkan dhie larh weyh . kesian dhie taw . mintak maap at kaw but kaw buad bodoe jea . hurmmm :(

b awak sendiri tahu kan perangai saye macam mane . kuad sensitif, kuad merajuk . then awak bole maen maen dengan saye . naseb baek saye sabar kalaw tak memang dah lame saye pijak awak . hurmm . awak suke maen maen kan saye . memang larh kite selalu bergurau but jangan selalu . saye nieyh sensitif . setiap perkataan yang awak ucapkan bagy saye betol betol . tak maen maen . kadang kadang saye selalu pikir yang negatif kad awak . saye nak buad bende tuh semua . saye nak positif selalu dekad awak .saye buang perasaan negatif tuh . saye sayangkan awak . okay saye tahu saye niyh manje, gedik, kuad nanges, sensitif and many more . perangai kebudak budakan . erghh ! saye bency tuh semua .!!!

semalam aku top-up . then lepas merajuk dengan shy aku call qylaa . malam aku call qylaa sampai kredit aku habes . hehe . then qylaa pulak call aku sampai habes . bhahaha ! kiteorang dah lame tak contact since phone aku hilang . qylaa kate dhie boring sangat malam malam mase fone aku hilang . haha . aku pown same wahai cik nur aqilahh ~ aku pown bosan sangat doe . malam tadi call memang banyak aa kite orang story . wakakakaka ! but still tak puas cause kredit tak banyak . 3 ringgit lebih jea tyme tuh kredit aku . so aku habes kan aa . hehe . kite orang selalu call malam malam . bhahahaha ! pagy masing masing busy . yekea ?? hehe . so malam call sampai habes super saver . kalaw habes super saver 1jam kite orang buad lagy super saver 1jam . bhahaha . pernah sekaly tuh tyme birthday aku . haha . memang lawak siakk . macam cibai . aku pakai hotlink so kalaw birthday jea mesty dapat free call . then mase malam birthday aku tuh aku buad super saver 1jam . actually aku tak engat yang aku sebenarnye dapat r=free call . then aku pown call larh qylaa . super saver 1jam pulak tuh . then after that aku dengan qylaa nieyh dah laen macam da cause tempoh 1jam da habes . tak kan aa hotlink tuh tolak kredit aku lagy . kalaw super saver 1jam da habes mesty call tuh terputus but kali nieyh call tuh terus menerus . then aku cakap kat qylaa . nanti aku call balek cause nak tengok apea jadik dengan kredit aku . takod jea kena tolak kredit . then aku check kredit 1sen pown tak tolak . aku pown pelik dan hairan . then call qylaa balek . cakap aa dengan dhie kan kredit tak tolak pea semua tuh . then tetibe mase aku call qylaa tuh baru aku teringat yang aku dapat free call birthday . aku apea lagy menjerit larh dengan qylaa . hahaha . happy gilea . malam tuh aku call qylaa sampai pukol berape entah aku pown dah lupe . perghh memang happy gilea aku aa . kahkahkahkah ! then aku cakap kat qylaa rugi jea buad super saver 1jam . last last dapat free call birthday . haha . memang tak bole blaa aa tyme tuh . happy siood . winkwink ^^

then besuk malam nyea aku buad makan makan kat rumah . qylaa pown datang . baru balek tuisyen dhie sanggop datang rumah aku semate mate nak celebrat e sekaly birthday aku . perghhhh . thankss aa qylaa . kaw baek seyh dengan aku . hehe . even aku selalu buad kaw mara, apea semua tuh kaw still nak kawan dengan aku . thankss beb . haha . rahsie kite bersame . ceh ceh ceh . malam birthday aku dapat special present . i got LAPTOPP !!! hahaha . yeayhh yeayhh . happy siood . perghhh . bile semua da blaa tinggal nadia and qylaa aku bukak hadiah aku semua . haha . macam macam aku dapat . aku dapat t-shirt dari kaq wanie . tuh makwe abang aku ea . then dapat rantai and baju jawe dari adi and wawan . then dapat apea lagy entah . banyak gak aa . aku sudda lupe . hehe . but memang best . aku engat nanti mase umor aku nak masok lime belas tahun nanti nak buad gak . hehe . aku suruh mumy buad kan kenduri kesyukuran . insyaallah . heee :D

muhamad syairazi . i love you so much . b janjy tak nak buad lagy kan . okay . syg terima permintaan maaf b . b kena janjy yang b takkan buad lagy okay b . sayang b sangat sangat