03 December 2010

okay saye sangat bosan larh nenek ! bole saye tahu dimane dinasour bertelur ?? grrr ==' mule larh merapek aku niyh . huh ~ biool kepale otak aku niyh . nak call qylaa kredit pulak problem . tak adea kredit . hoho ;) so what should i do rite now ?? am i must go too sleep and dreaming that i meet my prince charming ?? or maybe i must get full my body too become more fat like DOTTIE ?? ohh tidakk . haha . tidak akan terjadik atau mungkin sudda terjadik . errkk -,-

saye patot mule kan perkataan dengan ' hai, nenek awak sangat cun' atau pown ' hai, mak awak sapea name ??' erghhh !! loserrrr . aku kebosanan larh . apea yang patot aku buad . aku tak ngantuk lagy aa . so buad apea nak tidurr . makan ?? erghh makinn aa gemok . shy mara siood aku makan malam malam . bhahahaha . rilex b . jangan mara . nanti susa kunx . hehe

haaaa . adea cerita niyh . wakakaka . aku sebenarnye dah malaz nak update blog . okay ituh larh cerita nye . bluekk :-P ! makan pelempang nenek jiran kaw kejab lagy kunx . ergh ! aku tahu if korang bace entries aku niyh mesty korang rase nak pijak atok belah laky jiran nenek kaw kan ??! memang aku tahu tuh . tak payah cakap . simpan dalam haty . eh eh . cakap pasal tagline tuh kan, it mean tagline ' TAK PAYAH CAKAP, SIMPAN DALAM HATY ' aku teringat kat ewan . ohh ewann !! kaw dimane . aku dah lame tak berborak dengan kaw pakcek ! haha . actually tagline tuh aku dapat mase aku tengah lepak lepak dengan ewan kat atas tembok . haha . misz that tyme . kaw mesty tak tahu kan yang aku sekarang pakai number apea . kesian kaw dol . nanti kalaw aku nampak kaw aku bagy aa number aku kat kaw ea . aku lupe number kaw . hehe . aku jarang keluar so aku tak larh nampak muke kaw tuh kan . ceh ceh . rindu tahap sundal dengan kaw . KAHKAHKAHKAH !! aku adea story aa dengan kaw . aiyaaaa . kaw kan sekarang dudok kat negeri sembilan . balek kluang pown jarang kan . kaw memang aa . biadap . tak rinduu aku aa tuh ?? wakakakaka !

ahh . aku rinduu kat manje . hubby kaw tak rinduu kat baby ea ?? sampai haty kaw ann . yea aa . kaw kan sekarang da adea kehidupan baru . mane aa kaw engat an dekad adeq sedare kaw niyh . yang paleng cute dalam relative kite . owh yekea ??! saye TER-perasan larh pulak . kahkahkah ~! sekaly sekale tak apea meyh . bukan selalu yea tak . kaw kan selalu manje kan aku . well . as you guys know i'm the very very manje punye budak . haha . dalam kalangan sedare aku larh yang manje sangat sangat kan . haha . aku larh yang paleng gedik, and segale macam semua tuh . kadang kadang kan auntie auntie aku suke nyakat aku doe . perghhhh . memang aku larh yang selalu disakat nye . hye you allz jahat aa . bhahahahaa ! I bency sangat . ahh mule daa gedik niyh . haha

sekarang niyh musim budak SPM . weyh samdoll ! SPM kan da end kan ?? erkk -,- yea kea . ituh saye tak tahu sebab saye bukan budak SPM okay . saye cume budak yang dudok kat rumah dah membesarkan badan . okay saye mengaku saye gemok . so apea hal ?? kaw tak suke . ea babi kaw masok kubor then tunggu malaikat interview kaw ea . tak payah aa kaw nak tunggu aku niyh makin menggemok okay . mampoz aa kaw . pergy maty ea . ergh !

okay saye sekarang tengah text dengan boyfriend saye . arghh ! boyfriend saye mara saye . saye cakap saye bosan . bole tak saye terjun bangunan . erghh . dhie mara . dhie kate saye bangang . then saye reply saye kate bole ea b . yeayh yeayhh . okay then amekk kaw scha kena maki ngan boyfriend kaw . boyfriend saye sangat mara taw . dhie mule menggunakan perkataan AKU KAU . dhie kate . kau nak tinggalkan aku cakap!!okay bye . kalian semua saye sangat sedih taw . saye tak sangke dhie akan berkate begitu . mungki salah saye jugakk sebab kate nak terjun bangunan . b saye tak nak tinggalkan awak . tapi cube b bayangkan if sayang maty kemalangan, b still nak salah kan sayang kea atas kemalangan tuh . hurmmm . ituh sayang tak tahu larh .

sudda sudda . jangan sedih sedih lagy . kite hidup kena chill . be cool gurls . haha . okay larh . aku dah penad menaip niyh . hari hari menaip . ergh . tangan dah penad . korang larh pulak type kan okay . asyik aku jea menaip . tak adil taw . aku menaip penad penad korang bace blog aku sedap sedap . banyak cantek muke nenek belah abah jiran paksu kaw . ergh ! bency taw . haha . okay okay . it's tyme untok melambai kan tangan ( korang imagine jea okay ) then sambil berkate BYEBYE ALL OF MY READER BLOG . hahaha ! da tidur . already malam malam you . hahahaha !