27 December 2010

18.DISEMBER.2010 .

tarikh yang burok . aku dah tak adea apea apea lagy hubungan dengan lelaky yang bernama MUHAMAD SYAIRAZI ~ okay you go on with your life and also same with me . go on with my own life . tired lah bercouple if always be like this . can love someone that because still remember his ex-couple before me . okay takpea aa buad apea aku nak pakse dhie kan . that tyme aku still at kampong so tyme tuh fikiran bercelaru gilea . dah tak bole buad apea . tak bole tidur . tyme tuh kerja aku menanges jea . sampai demam pown adea gak . cerita benar okay . tak tipu . rase macam tak pernahkan . and now aku dah bole terima hakikat yang dhie bukan untok aku .

mungkin masih sayang tapi aku kena jugak lupekan dhie . lupe yang dhie pernah couple dengan aku . kaw just engat yang dhie tuh hanya lah kawan kaw . and kawan yang kaw selalu gadoh . HAHA . okay fullstop . tred lah cakap benda niyh semua . stop thinking and stop remember him okay . new life . ramai lagy budak yang more better than him . kalaw kaw sabar pasty jumpea aa . rilex jea aa . okay aa nak makan . lapar . byebye