14 December 2010

DEMAM !
SAKED KEPALE !
BATOK !
SELSEMA !
Serius doe aku kepale saked sangat . mumy sahkan yang aku niyh demam . arghhhhh !! tidak tidak . tuh maknenye kena pergy hospitalkan ?! TAK MAHUUU !!! aku tak nak pergy . nanti aku kena amek darah macam hari tuh . aku dah kena dah sebab dulue aku demam and saked kepala thenn kena amek darah lepas tuh kena pergy hantar sampel darah aku tuh pergy makmal patologi . entah aku pown dah lupe . sebab takod takod aku niyh kena DEMAM DENGGI ! omg ! serius aku tak mahu pergy . baek maty kat rumah dari aku maty kat hospital . tak sanggup aku .
aku hari niyh pergy jalan jalan dengan anis . dhie ajak aku . carik public fone punya pasal membuadkan aku macam nak maty separuh jalan . HAHA . carik sampai ke sekolah rendah tuh . macam tak penad pulak eak ? haha . da tuh dhie ajak kan aku pown layankan jea larh . malaz nak banyak cakap . lepas tuh carik punyea cark jumpea jugak public fone but the problem is PUBLIC FONE TUH TAK BOLE PAKAI !!! memang babi betol aa . setan . haha . anis cakap dengan aku sabar jgn cakap dengan yang carut carut tuh . huhhh . naseb baek dhie adea kalaw tak memang entah apea jadik pown aku tak tahu . memang habes kowd aku maki maki kat public fone tuh . then aku pown balek aa dgn anis . memang panas doe . then lepas tuh anis nak gune public fone depan rumah cik jalil . dhie nak try sebab udak budak kat situ kate public fone tuh tak bole pakai . huh lantak kaw aa . HAHA ! aku pown tinggalkan anis . jahat tol aa . hehe . then aku lepak kat belakang rumah echa . WOI ECHA ! AKU RINDU KAW AA BONGOK ! HAHAHA . LAME DOE TAK LEPAK BELAKANG RUMAH KAW . haha . memang best gilea doe . echa tuh bangang siked . kalaw aku berborak or lepak dgn dhie kan, adea jea aa dhie tuh . manjang cakap aku cantek ?! otak kaw ! haha . jemu sial . dhie tuh gelak gelak kan aku jea . setan betol . haha . but kan dhie tuh baek doe . da larh canteek . perghhhh . cun gilea . aku tak adea gambar dhie aa . kalaw adea memang aku upload kat sinie . hehe . aku demam . demam sebab dah tak sabar sangat nak camera NIKON tuh . sampai jadik macam niyh . perghh . terok gilea seyh . amek kaw ! punyea lar terok perangaikan . aku merajuk dgn shy and aku sendiri pown tak tahu apea sebab . dhie bole buad bodoe jea tak pujok aku . ahh ! sabar siood . aku da aa merajuk dhie bole buad bodoe jek . tak pujok aku . dhie kalaw merajuk aku gak kena pujokkan . HAHA . tak pea weyh . scha kaw sabar jea aa kan . haishhh . da aa . aku nak blablabla . penad menaip . huh . byebye ngok ngek all . BANGANG !!!!!!