15 December 2010

aku buad salah lagy . aku fikir yang bukan bukan dekad dhie . haty aku rase macam tak sedap jea pasal dhie . aku fikir negative . aku fikir yang dhie tuh curang dengan aku it mean tak setia dengan aku . ya allah . apea larh dose aku niyh . banyak kali aku tudoh dhie yang bukan bukan . aku bersalah ya allah . scha kalaw kaw selalu pikir macam tuh kang tak pasal pasal satu hari nanti dhie carik yang laen kaw jangan nak menanges melalak ea . ya allah aku terlalu sayngkan dhie ya allah . janganlah kaw pisahkan aku dengan dhie ya allah ,


aku niyh terlalu banyak fikir sangat sampai dhie pown termasok kat fikiran aku niyh , hurmmm . aku dah cube mintak maap then dhie kate dhie maafkan tapi aku tahu jaoh kat haty dhie, dhie still mara and kecewa dengan aku . B , IM SORRY . I NEVER THINK MY MIND GO FAR AWAY LIKE THAT . REALLY REALLY REGRET . EVEN I KNOW YOU SINCERE WITH ME . I JUST WANT TO YOU KNOW SOMETHINK THAT I REALLY REALLY LOVE YOU OKAY ?! DON'T LEAVE ME . SAYE TAK MAHU PUTOZ DGN AWAK SEBAB SAYE SAYANGKAN AWAK . TOLONG LARH AWAK . SAYE MINTAK MAAP . SAYE NYESAL SANGAT SANGAT . SAYE NIYH BODOE . TERLALU EKOD KAN PERASAN SAMPAI SAYE TULIS DEKAD WALL STATUS FACEBOOK TUH . SAYE TAHU AWAK MARA, SAYE TAHU AWAK KECEWA KAN . AWAK SAYE MOHON SANGAT SANGAT SAYE MINTAK MAAP . TOLONG JANGAN TINGGALKAN SAYE . TOLONG WAK ?? SAYE MERAYU RAYU WAK .

semalam dhie call aku . menanges nanges aku . ya allah . kali niyh aku benar benar buad salah . bagy aku sepanjang kami bercouple ini adalah masalah yang paleng besar yang pernah aku buad . tudoh dhie macam macam . aku dose ya allah . kenape lar bole jadik macam niyh . menanges aku . aku tahu sekranag niyh msty dhie tengah sedihkan ? apea yang aku harus lakukan untok tebos kesalahan aku niyh . benar benar menyesal . awak, saye tahu wak yang saye tak bagoz untok awak . tapi cume satu jea awak perlu tahu . dekad hidup saye tak orang laen taw . saye sayangkan awak . tolonglarh jangan cakap yang saye tak sayangkan awak sedangkan saye terlalu menyayangi awak . awak saye mohon jangan tinggalkan saye wak ?! pleaseee . bagy saye peluang satu lagy jea untok saye .

saye sentiasa pikir bukan bukan pasal awak sebab saye sayang kat awak . saye sendiri tak sedar wak motif saye tulis kat wall tuh sebab apea ? bodoh kan saye niyh . BODOH BODOH BODOH !!! saye menyesal . awak pleaseee . jangan tinggalkan saye ea . mohon sangat sangat awak :'(