16 December 2010

today aku nak balek kampong . yeayhh ! akhirnye . selame seminggu aku menanti . hehe . but kan nanti aku misz dekad pakwe aku . hurmmm . nanti mase kat sane aku call larh dhie . B wait for me okay . i will call you . just wait it . huhu

aku nak balek kampong but sempat lagy aku update blog . HAHA . kelakar kan . aku tengah tunggu abang aku mandi . lambat gilea . tadi pagy pown ayah aku kejotkan aku . hehe . then da siap packing baju semua and lipat baju tuh aku terus mandi . banyak jugak aa macam nak tinggal sebulan kat kampong mumy aku kate . haha . bukan apea . aku niyh jenis da larh lasak kan . then mane tahu aku kat sane degil maen lumpur larh . hujan larh . mandi sungai kea kan . panjat pokok . aku kalaw kat kampong perangai memang haram jadah . HAHA . terok seyh perangai budak perempuan macam niyh . hehe .

abang amy still tak siap mandi . URGH ! geram nye . but kena aa sabar kan . haha . tadi mase aku tengah siap pakai make-up (*ceh cehc ceh HAHA ) mumy dapat call dari Busu Padil . Busu kate tok Hassan meninggal . INNALILLAH ~ semalam kate nye meninggal . tok Hassan tinggal dekad kampong bentong . hurmmm . dhie adea anak taw . anak dhie niyh pereka fesyen terkenal dekad malaysia niyh . name nye Adnan Hassan . Fashion Designer . berkelulusan dalam bidang fesyen . graduan Fakulti Senireka & Senilukis di Universiti Teknologi Mara (UiTM) pada tahun 1999 dalam jurusan Senireka Fesyen . hebad kan dhie . and antara penghargaan paling bermakna dalam hidup dhie (*mungkin juge) adalah apabile dhie mereka salah satu baju yang dipakai oleh Mawi semase akhir konsert Akademi Fantasia . huh . bertuah beb . ramai aa jugakkan artis yang mendapatkan khidmat nye . best nye . hoho .;))

dah dekad berape jam niyh abang aku tak habes mandy . dhie niyh mandy kea berendam ? aku pelik betol larh . bapak aku da bisng bising but dhie still buad bodoe . SYABASS ~ hahaha . BABY I LIKE IT ! haha . nyanyi pulak . okay aku nak beritahu something niyh . bace okay . kang kalaw aku kate suruh dengar korang memang tak akan dapat dengar larh kan sebab sekarang niyh aku tengah menaip . so bace jea larh ea . hehe . lagu blog aku dah tukar . beberape hari yang lalu aku tukar URL emel blog aku . i want my private ! CEH CEH CEH ! HAHAHAA . bongok yea larh hai ~ orang pertame yang tahu blog aku niyh ialah EBOLL ~ haha . or maybe name glamer dhie HAMIZI SHA'ARI as know as MIZIE . fuhhh . geret seyh budak niyh . blog dhie bukan maen lagy . cantek . jealous mak ! HAHAHAHA . tak kuase okay . haaa . scha, kaw jangan nak men-nyah nyah sangat . aku lempang kaw karang . haha . okay larh guys . saye nak berhenti sampai disini sahaja . Insyaallah kalaw adea mase lagy scha update blog ea . tunggu jea larh next week okay . korang jage diri masing masing taw . scha agak lame dekad sane larh jugak . scha sayangkan korang . jage diri elok elok . jangan lupe solat semua tuh . makan minum jangan lupe okay . *eh dah macam ape pulak aku niyh . hehe . okay . byebye guys .. muahhh . sayang korang sangat sangat . doakan kesejahteraan scha kat kampong ea . huhu . byeeee ~

to ikie youjie ~ aku sayang kaw beb . nanti kaw miss engkau . malam tadi sempat gak webcam . aku dah puass da tgk muke kaw tuh . HAHA . jage diri ea ikie . aku sayang kaw gegilea doe . kaw aa kawan baek yang aku adea . huhu . byebye ikie . SAYANG KAW . MUAHHHH !!

to muhamad syairazi ~ awak saye sayangkan awak , awak jangan degil okay semase saye tak adea nanti . jgn lupe solat . jgn hisap rokok ea ? saye sentiase engat kaw awak walau saye kat mane sekaly pown . nanti kalaw saye dah top-up saye call awak ea . saye rindu sangat sangat dekad awak, syai . malam tadi tuh webcam saye tak puas tengok muke awak . hurmm . tak apea larh . insyaallah bile saye balek kluang saye terus jumpe awak yea syai . tunggu saye balek okay ? saye sayang kat awak sangat sangat . ter amad sangat . I LOVE YOU B