09 December 2010

erghh ! aku bency gilea aa .today aku pikir dapat balek kampung rupenye TAK ! ergh geram teamad sangat aa . aku tak jadik balek sebab abang aku kerja . so tak dapat hantar aku . ayah aku bole hantar tapi naek motor . ergh aku takod naek motor jaoh jaoh beb . haha . takod nanti tertidur atas motor then terlentok pulak tengah atas jalan and then jatuh kedebap ! haha . kena langgar habes maty sudda ~

ee geram sangat sangat sebab tak dapat balek kampong . hurmmm aku kat sane sorang sorang jea . dengan cik sah . dirumah yang bole dikategorikan sebagai rumah banglo yang tak berape banglo . HAHA ! rumah tuh besar . aku selalu pikir . cik sah dudok kat rumah tuh tak takod kea ? da larh besar dudok sorang sorang . ishh kalaw aku memang da takod seyh . hehe . alarhh dhie da biase hidup sorang tak apea larh . huhu :)

it's fuckin' . hate my life . arghhhh