08 December 2010

haaaaaa ~~ padan muke kaw neena kena marah dengan abang amy sebab tak masak nasi dan dhie kelaparan . ahh aku niyh bongok aa lupe nak masak nasi . kan da kena marah . memang membebel mulot dhie tadi . then dhie mandy teros pergy kerja dengan tak makan . ishhh kesian betol aa . aku niyh memang adeq tak gune betol . huh bongok kaw neena ! padan muke kena marah . kalaw kaw bagytahu kat mumy lagy aa mumy marah cause tak masak nasi . haishh ~ bongok kaw neena ! T.T

hari niyh hai rabu . besuk khamis . nak tunggu hari besuk sebab besuk aku balek kampong belah ayah . hehe . tadi aku cakap dengan mumy yang aku nak balek kampong but tak bagy aa sebab apea kan . aku just cakap bosan dudok rumah . kan cuty . hurmmm mumy pown kate okay besuk hanta balek kampong dudok rumah cik sah . then mumy kate lagy dudok kat sane kena sembahyang . dengar cakap cik sah . and jangan degil . hehe . aku niyh da larh budak tak dengar kate . degil gilea . haha . tak sabar aa . actually aku stress dudok kat sinie . so aku make desicion nak dudok kat kampong . mungkin untok due tige hari kea . bole jugak aku jalan satu kampong dengan cousin aku . haha . dah lame tak jumpea dhie . mimi . actually korang pikir dhie mesty perempuan kan ? haha nope . dhie tuh lelaki . dari kecik hingga kebesar orang panggel dhie mimi . hehe . rindu seyh kat dhie . mase kecik kalaw aku balek kampong kan nanti kite orang naek basikal jalan jalan kampong . perghhh . best gilea . then pergy kedai beli kotak mancis yang harge 10sen tuh then maen bakar bakar kat belakang rumah cik sah . hahaha . pas tuh cik sah nampak kiteorang maen api tuh kiteorang berdue cepad cepad lary . haha . rindu gilea tyme tuh . sekarang niyh mesty da laen kan . hoho ;))

hari niyh mumy dengan ayah balek kampong kejab . haha . adea urusan . kejab lagy balek aa tuh . dekad batu pahat jea . haha . ayah nak amek duit kowd . perghhh . bapak aku tiap2 bulan balek kampong amek duit . dah tuh duit bukan gheti nak share dengan aku . siood . memang jahanam bapak aku tuh . haha . ahh lantak aa dhie . duit dhie bukan duit aku . apea aku heran . haha .

okay sambong balek aa cerita pasal nak balek kampong tuh . aku cakap dengan mumy sendiri yang aku nak dudok kampong . and mumy kate kenape ? aku cakap saje jea . bosan . rindu kat kampong . and mumy cakap lagy okay larh . musim cuty kan . besuk suruh abang amy hantar balek kampong . and aku just tersenyum kat mumy and cakap thanks . mumy cakap lagy kat sane kena sembahyang tuh semua . cik sah dah tak kerja dah . dudok kat rumah tuh sorang sorang . rumah tak macam besar pulak ea . haha . rumah besar dudok sorang sorang cause cik sah tuh tak kahwen . anak dare tue kowd . haishh ==' kaw neena jahat sunggoh mulot kaw . jahit kejab lagy . haishhh =='

malam niyh nak siap siap packing barang barang then lepas tuh selesai . harap harap esok jadik balek kampong sebab dah lame sangat tak balek . aku sorang jea balek . mumy ayah semua tak ekod . dhie just hantar aku jea . hehe . aku bole jadik teman cik sah kat rumah tuh . huhu . okay larh sampai disini sahaje entries saye . nak edit siked siked . then siapp tidur . ahh penad lahh . tak buad apea apea pown but penad . hurmmm . byebye . lagy satu sebelum terlupe . empat perkataan yang saye nak ucapkan iaituh SAYE SAYANG AWAK, SHY .