28 December 2010

saye baru balekk ~



tadi pergy rumh shyda . adea buad majlis harijadi shyda yang kea-13 tahun . actually aku tak dijemput pown sebenarnye untok hadir kerumah shyda . tapi aku datang pown sebab qylaa yang ajak . dhie suruh teman so aku ekodkan jea larh . lagypown dah lame tak jumpea dhie . rindu seyh . lagy beberape hari nak sekolah dah jumpea . HAHA . tapi memang best aa kowd sebab dapat jumpe dgn budak budak tuh kan . tapi paleng aku suke jumpe si qylaa aa . tadi dgn dhie gelak jea . happy pulak aku tengok dhie gelak gelak . sempat jugak aa gosip siked siked dgn dhie .

tadi ayah qylaa yang hantar . hehe . lepas tuh tyme balek pulak ayah, mak and kaq fyqa yang amek . heee . jumpe jugak kaq fyqa sekaly lagy . huhu . thanks makcek and pakcek sebab amek neena tadi . thanks jugak dekad qylaa coz ajak aku sekaly even i'm not listed as guess kat rumah shyda tadi . thanks gak kat shyda coz bagy makan sedap sedap . kenyang . tadi makan nasi goreng and keropok . mmg selera aa aku makan . then dapat makan jugak lengkong coklat . halamk beb . sedap gilea doe . korang nak try tak ? tanyea resipi buad lengkong tuh dgn mak shyda . hehe .

niyh dah balek aku tengok mak aku tak adea coz keluar dgn ayah aku . okay fine balek onlinee facebook lepas tuh salin baju . best doe . HAHA . qylaa tadi kelakar gelak jea . dgn adeq aisyah . haha . yea aa kan . aisyah tuhkan bakal adeq ipar qyla . eceh ceh ceh . haha . lepas tuh boboy adeq aisyah buad lawak jea . kakaq dhie aa mengajor . kakaq dhie pulak marah kiteorg coz ketawe kan adeq dhie sebab adeq dhie langsong tak takowd tyme kakaq dhie marah . tapi kesian jugak dekad fyda coz kena pujok boboy tyme boboy nanges sebab qylaa ejek dhie tak adea gigi . HAHA ! tyme tuh lawak gilea doe . mmg tak boleh blah . boboy nak fyda yang pujok . haishhh . kesian kat fyda . nak tak nak kena aa pujok . huhu . by the way malam niyh mmg best . guys thanks okay . happy aku malam niyh even aku tak banyak cakap sgt . hehehe :D