30 December 2010

huh ~ akhirnya dapat jugak aku onlinee . HAHA . kesian dekad abang aku kan ? tunggu line internet tak dapat dapat . okay now dhie tidur and aku bawak lary laptop ke bilik depan . haha . dengan tak cas . maybe lepas niyh maty kowd . ishh ! aku bawak kebilik depan terus dapat line . bilik belakang tak adea . suwei betol larh ~ okay hari niyh aku nak story aa . haha . story apea ? jeng jeng jeng ! haha . budush kaw ! bluekk :P huhu .

tadi tengahari aku pergy batu pahat sebab kakaq aku nak uruskan bayaran yang tertangguh kereta yang exident tuh . sampai ke batu pahat doe nak uruskan . nak tak nak kena aa pergy . okay then lepas tuh tunggu angah dekad kereta . nak dekad setengah jam pown adea jugak doe . aku kat dalam kereta apea lagy mengarut mengilea aa dengan anak anak buah aku tuh . mimi and pyka . yiyien tidur . mak dengan abang aku pown same . okay then lepas tuh kite orang jalan kejab then amek angah lepas tuh makan . haha . makan pizza hut beb . dekad batu pahat mall . alarhh . makan jea . tak berjalan sangat . aku nak cari minyak wangi coz minyak wangi aku dah habes . haha . okay minyak wangi saye edisi terhad . erkk -,- ? kaw tak payah aa kelentong orang scha . minyak wangi kaw tuh biase jea . iskk T.T . sedih aa doe . okay aa . nak tidur . byebye