01 January 2011

SELAMAT TAHUN BARU !!!



okay . selamat tahun baru semua . dah masok dah tahun 2011 . ituh bermakna aku sudah nak masok umor 15 TAHUN . owh beb aku dah tue . gilea aa . bole tak undur mase ? kepale otak kaw scha ?! nak makan kaki mak senah kea hah ? bongok . okay orang pertame aku wish new year of course aa qylaa kan . yeayhhh !! aku call dhie sampai kredit habes . okay tak apea . tak kesah pown . tadi pagy jumpe qylaa at sekolah sebab buad payment buku sekolah aku semua tuh . then nampak parents qylaa . berseri seri muke mak dhie . huhu . but kan aku and qylaa tak same kelas doe . ishh . sedih gilea doe . rase macam nak nanges pown adea . perghhh . sedih doe . and now aku really menyesal dengan kebodohan aku tyme jawab exam . okay scha . keputusan kaw sangat bagoz . CEMERLANG , GEMILANG , TERBILANG . good . sangat puas haty . huh ~

really sedih gilea sampai sekarang . menyesal aa bongok ! tuh aa . orang suroh study kaw maen maen . kan dah tak same class dengan qylaa . padan muke kaw . dah dah ! jangan dikenang kenang kisah yang lalu . sekarang niyh scha kaw kena pikir study okay . jangan nak maen maen lagy even kaw kelas yang sangat terok . just kena pikir study . tak apea lah neena if kaw tak satu kelas dgn qylaa but kan you guys bole rest same same macam dulue kan ? then bole spend tyme same same if cabot kelaslah kan . hehe . tadi aku pergy sekolah pakai baju kurong . haha . aku sorang jea pakai baju tuh . kan hari jumaat . kena lah hormat siked . haishhh . then tudong hitam . dapat aa kejab tadi borak dgn mak qylaa and qylaa . huhu . then lepas tuh dgn bwk buku teks .

haaa nak cerita bab buku teks pulak . HAHA . tadi mase nak pulangkan buku teks name aku tak adea pulak . hushh ! geram gilea doe . then lepas tuh carik name aku kat 2E tak adea . perghh aku dah nyirap tyme tuh . tahun lepas tyme aku pulang buku cikgu diana yang handle kan . so buad mase sekarang cikgu diana cuty bersalin . perghhh nyirap jea an . but this one teacher who handle very nice aa . suke gilea doe aku . tak membebel macam cikgu diana . haha . okay stop mengutuk . kesian kat cikgu diana kan . okay lepas tuh aku carik tak jumpea cikgu yusmalela yang datang . halamakk ! cantek doe cikgu tue . awet mude gitu awww ! okay stop men nyah-nyah ea . makan kaki mak limah . lepas tuh dah amek buku semua tuh kena pulak isi borang persatuan entah kebendakan . then aku pown call qyla dhie amek sports apea tuh semua sebab aku nak same dgn dhie . what ever it is mesty same . tuh lah kawan aku yang paling aku sayang and paling boleh harap aa kan . okay qylaa rindu kaw . huwaaaa :'( tak same kelas . sedihkan ? salah aku jugak coz tak study hard .

mumy kate nak masokkan aku ke kelas tuisyen . okay aku pilih pusat tuisyen fajar . same jugak dgn pusat tuisyen yang qylaa study . aku dah sotok sotok dgn mumy . then mumy cakap OKAY . good mumy . aku dah bagytahu qylaa . OMG ! suke gileaa . even tak same kelas but aku nak same tempat tuisyen and more lah yang berkaitan qylaa . haha . actually aku jadikkan qylaa sebagai one of my idol walaupon dhie still bawah umor . niyh kalaw dhie bace mmg kena rejam habes habesan . ish ish ish . haha . no aa . maybe qylaa akan gelak jea . and one more aku suke pasal qyla what taw dhie suke gelak . mmg tuh perangai dhie yang kdg2 aku rase macam nak tepok belakang badan dhie and dhie akan muntahkan balek makanan yang dhie makan tyme breakfast tuh . haaa apea aku mencarut doe n? sengal punyea otak . haha . lepas niyh kan dekad kelas mesty kan tak adea sapea yang bole control perangai aku ? then mesty lepas niyh tk adea sape bole tegur sikap aku yang lalai and banyak lah . selame hari niyh dekad sekolah or what qylaa mesty akan tegur . kalaw salah kea apea kea dhie akan tegur . qylaa dhie tegas . kadang kadang pown suke buad org gelak . haishhhh . tahun baru niyh azam aku agak berlainan juge . haha . aku nakkan camera nikon . then bel fone baru . kalaw camera boleh lah aku snap snapkan macam orang gilea . aku akan pastykan camera memory aku full dgn gambar aku . and also qylaa . haaaa aku dah plan awal awal okay . qylaa . i miss you :'(

lepas jea aku dah bayar yuran sekolah aku apea semua, aku balek then salin baju pas tuh pergy sekolah mumy pulak . help her to cleaning up the classes . berhabok gilea doe . aku tadi naseb baek tak selsema kalaw tak mmg dah jadik apea . aku kalah dgn habok . tak bole kena siked pown nanti mulelah bersin selsema datang . mmg kalah . then tyme tgh bersih bersih tuh aku lapar . haaaa tak makan dari pagy mmg aa . penad gilea . actually aku byk curi tulang kat sane . haha . jahat gilea doe . mmg sengal nak mampos aa . then aku dah bosan aku call qylaa sampai kredit kong gilea babi . hahaha . kelakar gilea doe . gelak dgn qyla . tyme tgh call tuh aku nampak mak ikaa then aku sapa lah kan . hehe . then nampak pulak cikgu baharin . WOWW ! meletup ! haha . okay apea motif tuh ? erkk -,- ?! haha . then aku call jea qylaa . then bile kredit habes aku bla aa kan . balek tengahari . sampai rumah aku carik makan sebab dah lapar gilea . aku nampak adea roty canai aku belasah jea aa . tak tahu sedap kea tidak janji perot aku ter isi . aku kalaw tak makan mule aa kan saked perot tuh semua . dah aa aku RAJEN saked perot . budush ! then lepas tuh aku terus tidur . before tidur akaq aku suruhbasuh pinggan . ahh ! aku malaz . aku basuh siked then jalan masok bilik abag aku then tidur . before that aku tidur dulue then tetibe najmi panggil aku kate manje datang . hureyyy !! happy gilea . dah dekad bapea bulan tak jumpea . rindu gilea kat dhie doe . haha . tadi jumpe borak borak kejab then dhie balek . okay aku masok bilik maen laptop lepas tuh tidur . gtyme tgh sedap mimpi maen buai atas kayangan pika pulak datang mengejutkan aku kate kawan aku datang . aik ? kawan mane pulak . huh ~ rupe nye si manje datang . haha . pakai fone baru doe . sony cybershot . setan ! aku jeles gilea . sempat aa jugak snap snap pics kan then haaaaa . private photo of us . tak bole tgk . haha . gilea doe . sengal punyea manje . then dhie nak bagy aku present mase birthday aku . present apea tuh aku tak thau . tunggu dan lihat jea lah .

malam abang aku balek then ajak pergy beli barang sekolah . huh . aku dah siap but aku mandi lagi sekaly . then mak aku pulak tak siap siap . tunggu budak kecik ngaji tak habes habes . abaang aku hangen jea kan ? aku pulak termometer dah separuh panas tuh . tak siap jugak . lame bbetol budak tuh ngaji . then keluar beli barang sekolah . haishhh ~ tak jugak doe . alat tulis tak sempat beli . sempat tadi beli baju . ahh ! bangang . geram gilea . then lepas beli baju tuh mak aku nak beli kelape . tak tahu aa nak buad apea . carik kat k'mart dah tutup lah pulak . then pergy taman delima . okay kelape dah habes . ahh bongok . then aku nampak orang jual burger . aku pown tyme tuh tgh ngidam . haha . ayat paling bodoh ! then abang aku pown cakap dhie nak makan burger . aku beli aa burger ayam 4 ! jangan nak pelik sangat ea . aku makan kongsi dgn mumy . haha . bugger tuh sedap . baru first tyme aku beli . sedap doe . perghhh but yang tak boleh bla tuh adea bawang . aku tak suke bawang ea ! kecuali bawang dah makan . bluekkk :P tyme makan bawang aku memang jang bersin . gilea aa . adea salad . my favorite vegetable . aku paling suke makan sayur salad . tak tahu aa kenape . mmg suke gilea . kdg2 aku buad kerja bodoh iaitu makan salad macam tuh jea . sedap dan lazat . haha . mengarut ea . aku nampak bapak aku . mak aku suruh aku mintak buit at dady . dengan muke tak bersalah aku datang kat bapak aku then aku mintak duit . ceh ! bapak aku kedekut . saboo jea aa kan . aku mintak 20 ringgit but dapat 10 ringgit jea . ishhh ! kedekut gilea doe . haha . then lepas tuh bapak aku blah aa kan . jadik aa 10 ringgit . semalam aku mintak duit nak beli sampul buku . dgn muke selambe jugak aku mintak 10 ringgir . beli sampul buku entah bape hingget then lebih aku beli gula Extra Mints . aku suke gilea makan gula gula tuh . warna merah sedap doe . tyme raye 2010, bile aku dapat jea duit raye nanty aku beli gula tuh . kadang kadang sampai 2-3 tin aku beli . ahaha . mmg obses aa . kalaw Eclipse Mints aku beli if aku saked tekak aa . warne purple . tuh pown sedap but pedas aa . tak tahan doe . ahaha . okay sambong tad . apea eak ? hurmmm aku pown da lupe . ahh kawscha bongok jea lebih kan . qylaaa !!! rindu kaww :'( . okay dah engat . apea apea jea aa kan . tyme balek rumah aku terus amek burger then makan . lepas tuh tgk cerita 3 IDIOTS . best glea cerita tuh . banyak kali dah tengok . semalam malam aku tgk dgn akaq abg aku . gelak sampai mak aku tak senang nak tidur . haha . kelakar doe . Aamir Khan handsome gilea . perghhh . tergugat iman I you . haha . sengal dah muncol . haha . tak jemu tgk cerita tuh . kan sekrang niyh musim tahun baru so Astro buad satu channel baru . bapea hari jea doe lepas tuh dah takdea lagy da . Astro Fiesta . haha . best best . suke mak . awwww ! lepas tuh aku call qylaa wish happy new year . terserlah beb kegembiraan qylaa . senang nyea hati aku dgr qylaa happy . serius beb . call dhie . kadang kdang tanye khabar dhie . ahaha . buad lawak bodoh pown adea jugak aa . haha . qylaa . you are the of my hot besties okay girl . haha .

okay guys sampai disini jea lah . penad menaip . panjang lebar pulakk tuh . ahha . besuk saye continue balek okay . saye akan cerita kenangan saye mase tahun 2010 . tahun yang amat mencabar kekuatan saye . mencabar minda, mental dan fizikal saye . perasaan . kehidupan saye , haishhh . sedih nye . huhu . scha nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU too all those people that read my blog . this entries are special for you guys . that never be happen to another people that write this . I very happy with my new life . saye nak belajar . azam saye di tahun baru ialah semoga saye dapat capai impian saye . and saye nak mumy and ayah bangge dengan saye . nak dapatkan result yang terbaek untok PMR saye . doakan yang terbaek untok saye yea . saye pasty akan mendoakan anda semua yang mendoakan saye . untok kawan scha yang mmg bererti sangat sangat untok scha, NUR AQILAH BINTI ANNUAR, babe aku harap friendship kite tak akan berakhir kat sinie jea . aku nak friendship kite kekal . aku dah kawan dgn kaw baru 4 tahun tapi bagy aku kaw kawan aku yang paling paham perasan aku . kaw tahukan aku macam manea . hehe . and tahun baru niyh hope babe supaya friendship kite takkan renggang okay . aku doakan kaw supaya kaw dapat the best result and ever dalam life kaw . aku doakan kaw dapat A in PMR result more from 5's A okay . good luck untok kaw . okay . doa aku untok kaw supaya kaw gembira dgn hidup kaw and also untok family kaw . aminnn . huhu

anyway guys, HAPPY NEW YEARRR !!! SELAMAT TAHUN BARUUU . yeayhhhhh !!!!!!!!!

sincere love from,

SCHALEESA NEENA ( SCHA NEENA )