01 January 2011

okay guys . still in mood NEW YEAR . hahaha . ramai budak budak kat facebook wish too all of their friends rite too wish HAPPY NEW YEAR . thats not a weird lah babe . normal okay for people like me . also like you guys . okay stop to be freakin' stupid girl !

pejam celik, pejam celik dah nak sekolahkan ? saye bency perkataan tuh . haha . dah nak masok form3 dah . aiyooo . PMR is coming over you, SCHA .. so beware okay . do the best . jangan hampakan orang sekeliling kaw okay ? semua nye nakkan kaw berjaye . sekarang bukan mase untok kaw maen maen . your mumy already make a very tight condition only for you . for you succesfull and your future . so, jangan hampakan mumy kaw doe ~ haishhh

mase aku dudok kat kampongkan, makcek aku semua cakap " Neena , tahun depan kaw dah nak PMR . so kaw jangan maen maen lagy . kena ingat belajar jea ea ? jangan nak maen maen lagy " . okay tuh jea yang aku ingat . haha . ishhh . kalaw di ingat ingat balek betol jugak apea dia org cakap . aku dah nak PMR . laptop niyh pown sepatotnye aku dah tak bole usik . jam waktu aku tidur dah berubah . tak bole late late lagy tidur coz aku sekola sesi pagy .

aku tak suke class sesi pagy . " ermm, sir . can I change my my school tyme ? what I meant is, tukar sesi petang balek ?! boleh tak ? " . okay the answer is " NO ! pergy sekolah sesi pagy ! engat niyh school atok belah ayah kakek awak ea hah ??!! " arghhhhhh . sedih, pilu, terluka and many more . haishhhh ~

tahun niyh rase tak bersemangat nak sekolah that because I and Qylaa not same again in classes . huh ~ sedih . tak pea aa . kat tempat tuisyen bole jumpea . bile nak daftar tuisyen ? haha . jeng jeng jeng ! tak tahu lagy . nanti aku tanyea mumy . ikaa dah nak pindah . huwaaa :'( . yang asal kaw nak pindah . aku sedih ngok . ishhhh . tasuke aa . hurmm :( dhie kate 14hb nanti dhie balek kluang . ikaaaa . nanti jumpea aku okay . rindu kaw . semalam jumpea kaw kat sekolah kan kan kan ? kaw temankan wane kan . hurmm . lepas niyh kat facebook tak boleh nak merepek mencarut lagy aa dgn kaw . haha .

ikaa nanti balek jumpea aku taw . rindu kaw . huhu . call aku ea . jangan lupe kat aku taw ?! okay beb . hehe . okay guys . saye dah penad . nak tidur . badan dah letih . tadi petang aku masak habes dapur mumy bersepah . amek kaw ! kena maki FREE oleh mumy . haha . geret kan . masak macam macam but tak sedap . uwekkk :P baru belajar lah . huh . okay guys . byebye . see you guys next week maybe . not using laptop aa . weekends onlyy . new regulations from mumy .

qylaa dah tak pakai fone dah . mak dhie simpan sampai habes PMR . okay . saye gune kowd . haha . cume laptop jea mumy tak bagy gune sampai hujung minggu . BELAJAR, STUDY, BELAJAR, STUDY ! stop ! bising jea . okaylah guys . byebye . muahhhhh