03 January 2011

HELLO SCHOOL

today first day goes to school become JUNIOR STUDENT in morning session at SMK SERI INTAN . haha . very funny . aku datang seperti yang dijanjikan bersama QYLAA . lepas qylaa masok jea school, aku pown menyusul dhie . rase macam best pulak school sesi pagy that because what taw ? because rase macam sekejab jea school . tak lame . mmg best aa . first day aku macam bdk yang baru lahir dekad dunia niyh . tak tahu apea apea . macam budak blurr ~ haha . kesane kemari mencari arah yang ingin dituju . *eceh ! haha . then beratur . after adea perhimpunan . okay really hate this . perhimpunan membosankan . just berucap and blablablablabla lepas tuh bangon nyanyi lagu NERAGAKU . okay then masok kelas . tyme masok kelas yang sayu niyh . HAHA . terpakse berpisah dgn qylaa . ekod kelas masng masing .

qylaa dudok dgn risha si montel pendek niyh . HAHA . then aku pulak dudok dgn biha . more better i call her B . haha . then kan tyme rest pulak aku rest dgn qylaa . aku turon jea dari class aku teros carik dhie but tak KETEMU !! huh ~ sebel banget deyh . capek tahu ?! haha . then lepas tuh jumpea iraa and awa . borak sekejab then jumpea jugak minah dua org tuh, risha and qylaa . aku rehat bertiga dgn diaorang . best doe . tiga orang jea . tk payah ramai ramai . menyemak ! HAHA . aku carik roti sebab aku kat sekolah biasa makan roti and air mineral . aku dgn qylaa geram jea sebab roti tak adea jual . huh . finally aku, risha and qylaa decide beli air jea tak makan ! tapi aku tak kesah kalaw tak makan sebab pagy before pergy school aku dah breakfast roti . cukuplah untok alas perot . mkn banyak banyak nanti gemok sudda ~~ HAHA

kita org beli air milo . risha tak beli . just kongsi dgn we guys . dhie tak minum susu sgt pagy pagy tuh . okay tyme tgh beli air tuh aku nampak senior form 5 and 4 . aku malu sgt . no what taw . aku malu sebab yea aa kan . aku form 3 . mmg aku rase macam nak lari pown adea . okay meet aa bdk2 senior and bdk senior yang aku kenal, aku langsong tak tegor . malu gilea . aku seboleh boleh sorok kan muke aku dekad badan risha si debab tuh . HAHA . jahat gilea doe aku . macam lah aku niyh kurus sgt nak sorok tuh semua . haha . then lepas jea beli air tak tahu nak dudok kat mane sebab tempat dudok semua FULL ! macam dekad foodcourt pown adea gak aa full nye . mmg tak tahu nak dudok manea . then bedal jea aa dudok dekad kerusi tepat lelaki . bengang tak bengang aa kan . okay finally aku dapat jugak bersua muka dgn kakaq AZARYNA . perghhh . tyme tuh aku tak kenal pown kaq aza sebab dhie orangnye kecik jea . alahaii ~ comel comel kecik gitu . serius mmg aku tak kenal doe . kecik jea . aku nampak . so dua dua aa kan tegur . haha . malu lah jugakkan jumpea kakaq angkat . but beb serius dhie mmg baek . suke aww . hehe .

then lepas tuh masok kelas . tapi sekolah kali niyh rase best kowd sebab sekejab jea . haha . dari pagy sampai afternoon . oh okay maybe dah lame lame baru bosan . haha . handphone dah kena amek . mumy amek sebab nak concentrade study . laptop pown same . byebye . huk huk . tuisyen pulak maybe lepas raye cina kowd . dah discuzz dgn qylaa . okay . ME, QYLAA AND RISHA . same tuisyen . haha . best doe . syoknyeeee . palinggg tak ingaaaaaaattttttttttttttt !!!!!!!!!!!! HAHAHAHA ! . gilea okay . huh ~ okay guys nak tidur . byebye . see you guys next week babe .

HOLLA LOLITTA BUNNY ;]