24 January 2011



I GOT YOU BACK !!

 
Ya Allah . aku bersyukur sangat sangat . tak sia sia aku tunggu dia and now aku dah dapat dia balek . happy sangat sangat sebab apea taw . sebab dia jea lhaa yang aku sayang sampai sekarang . sebulan aku single lepas putoz dgn dia . then lepas tuh aku couple balek dengan dia hari niyh . suke sangat sangat <3 :D


balek sekolah aku campak beg then makan . HAHA ! lepas habes bace newspaper aqku online . nampak lhaa kan dia onlinee then aku chat dia tidur pulak . aiyaaa ==' . nak nanges pown adea but ini scha lhaa beb . kena chill . huhu . then lepas tuh dah lame siked baru lhaa dia tag name aku kat wall and chat . tetibe time tgh chat tuh sedih pulak moodnya . huh ! yea aku nanges dgn serta merta sebab aku sayag sangat-sangat kat dia . hurmmmm .


then lepas blablabla tuh aku and dia couple balek . WHEPP WHEPP ^^ . suke aww aww <3 . dah macam org gilea pown adea taw tyme tuh . rase macam tak percaye aku couple balek dengan dia even kat sekolah aku tak tegur dia sebab aku malu . dia lhaa yang rajen sangat kan tegur aku but tadi pagi dekad sekolah bagi aku tuh teguran dia adea macam laen siked . HOHO ;))


okay now secara sah nya (*cehceh ) aku dah pown DITAKEN kembali oleh MUHAMMAD SYAIRAZI . wiu wiu wiu <3 . suke nyaaaa . hehe . niyh kalaw dia bace mesty tersengih sorang sorang mcm kerang busuk ! HAHA . okay lhaa nak tidur . penad . today LANGSONG ! tak tidur that because malas mahu tidur . hehe . byebye . last words .


IL♥VEYOU SYAIRAZI :*