18 March 2011

PENAD WOOOO !!

haha . hari niyh best gilea lhaa doe ! KAHKAHKAH ! aku keluar hang-out pergi town dengan Qylaa, Qamarina and Shyda taw . serius doe best and kelakar . aku tak boleh lupe aa . betape sengal dan bengongnye aku .

okay aku story mase first first we girls datang ea . orang yang first datang ialah AKU ! memang bengang gilea . yang laen lambat . plan aku dengan Qama same same pergi naek bas sementara tunggu si Qylaa and Shyda . tapi the problem is Qama lambat siap . bas pulak terus jalan menonong kan . HAHA . sampai jea kat town terus carik kedai TOP-UP ! kredit fone low gilea aa . sabar jea an . then call Qama and Qylaa . dhie orang ontheway datang . sementara tunggu dhie orang datang aku pown tawaf lhaa satu Kluang Parade tuh . bengang tak bengang aa aku niyh . masok kedai baju ituh ini tapi bukan beli pown . HAHA ! kesian kat tokey kedai kan . hehe

then after that aku nampak Qylaa, Qama and Shyda da sampai . okay lega hati aku . tak lhaa aku sorang sorang kat Kluang Parade tuh kan . really doe aku dah macam orang gilea jalan sorang sorang tak tentu arah . dekad 20 minit aku tunggu (rasenye lhaa . hehe) . then after that jalan kejab aa . aku dah tawaf dulue kan . dhie orang jea belom . huh tak pasal pasal aku kena tawaf lagi . HAHA ! then pergi karaoke . time niyh yang paleng syok sebab nye kite orang menjerit jea bukan nyanyi . KAHKAHKAH ! after that kan mase lagu last we all nyanyi tuh adea budak lelaki masok bilik karaoke we girls ! perghhh otak aa . sengal gilea . aku dengan member aku yang lain gelak jea . kahkahkah !

then jalan pulak . sebab Shyda nak carik jam G-Shock . berpinar jugak aa mate nak carik jam tuh . hehe . then jumpea jam tuh . then baju Qama nampak benang taw . okay aku dengan gamble mintak cina kedai tuh gunting . HAHAHA ! Qama dengan Qylaa gelak jea . aku buad bodoh jea aa kan . Shyda mencarik jam tak jumpea jumpea . hehe . then lepas tuh we girls jalan jalan aa kat Kluang Parade tuh . dekad dua jam kat sanea tak buad apea pown . pergi tandas Parkson jea lebih sebab tak kena cas . free pulak tuh . keluar masok keluar masok we girls kat sanea HAHA !

okay then dah bosan kat Kluang Parade tukar port pulak pergi Kluang Mall . aww aww ! adea PC FAIR EXPO lhaa kat sane tuh . aku engat adea gerai NIKON or CANON but tak adea . hehe . sengal ea . dah name pown PC ! grrrr =='

then beli Big Donut Apple . perghhhh . sedap doe . aku makan dua . hehe . share money dengan member  then lepas tuh pergy Old Taste kat sebelah tuh . order air then makan kat situ jugak . time nak order air tuh kelakar . mula mula pilih air niyh . then tukar air laen . then tukar lagi . Qylaa dah pening dah . manea satu . HAHA . aku makan donut California Almond and Coco Mango . sedapppppp ~~ actually California Almond tuh favorite aku taw . hehe . aku makan paleng selebet sekali . HAHA ! comot comot makan . member aku dok gelak jea . KAHKAHKAH !

and then we girls jalan kat Kluang Mall tuh . kami pergi tingkat paleng atas sekali . tempat parking . HAHA ! we girls snap snap pisture sampai tak engat dunieeeee !!! aku tak adea camera fone so gna camera budak tiga orang tuh . best doe . sampai kan satu mase tuh kite orang nak tangkap gambar berempat asyik FAIL jea kan . so aku dengan muka tak tahu malu suroh abang yang edar risalah TM STREAMYX tuh tangkapkan gambar kite orang . HAHA ! banyak kali pulak tuh . abang tuh rilex jea tangkapkan . after that abang tuh pown nak jugak tangkap gambar gune fone kite orang . Shyda tangkap sambil gelak gelak ! tak boleh blah doe . haha .

then penad Qama nak beli barang keperluan untok asrama . then pergi Giant beli barang . insiden memalukan . aku pergi aa kat satu tempat niyh dengan Shyda taw . then lepas tuh adea staff Giant panggel taw . aku pikir staff tuh panggel aku rupanya dia panggel kawan dia yang adea kat belakang aku . SIAL ! paiseyh jea muka aku niyh . diaorang gelakkan aku kuad gilea babi aa . bengang doe . HAHA .

then nak balek tuh dudok aa kat Old Taste Kluang Parade taw . aku dengan Qylaa dudok satu kerusi . aku nampak staff Old Taste tuh gelakkan we alls taw . but tak tahu asal . then adea pekerja datang bagi kerusi kat aku sebab bos marah dudok satu kerusi dua orang . apalagi aku dengan yang laen gelak aa kan . HAHA ! but the problem is minah minah kat Old Taste tuh gelak kan kite orang . aku dengan Qylaa angin jea . macam sialkan . geram gileaa . perghhh ! then mak Qylaa pown sampai ..

time nak balek Qylaa ajak makan . aiyaaa . malu malu . hehe . makan kat Al-Mashur . after that balek . hoho . penad doe hari niyh tapi best . woohuuuu !! next month keluar lagi ea . hehe . sorry tak adea picture aa . grrrr ==' rugikan . but nevermind . huhu .

TODAY IS GREAT DAY FOR SCHA (ME), QYLAA, QAMARINA AND SHYDA !
LOVE YOU GIRLSS !!