26 March 2011



Aku still sayangkan
Muhammad Syairazi !

Aku tak tahu kenape . Aku menangis lagi sebab semua tuh . Mungkin ianya akan kelihatan seperti "POYO" tapi aku tak pedulik ! Everytime kalaw aku nampak dhie kat sekolah aku akan menghindar . Aku try untok lupekan dhie . But when everytime i saw him at school, I feel wanna cry . Ituh sebab aku menghindar .

Aku mengaku masih sayangkan dhie . Tak adea siapa yang boleh mengubahnye ! Aku tak pernah sayang lelaki macam niyh sekali . Ianya mungkin agak kepelikan bukan ? Hurmmm ~

Hidup aku sekarang niyh penuh dengan KEBOHONGAN ! Aku tipu semua orang untok menutup kebohongan yang aku adea sekarang niyh . Aku merasakan yang aku tak boleh sayangkan Arol Rashid ! TAK ! Muktamad . Aku adea berfikir untok putoz dengan dhie . Aku berfikir kalaw aku bersendirian mungkin lebih bagozkan ?

Setiap hari kat sekolah aku kena kuatkan semangat untok melihat wajah Syai disekolah . Aku fikir nak pindah sekolah . Supaya makin senang untok lupakan Syai . Tapi bila aku fikir balik kalaw aku pindah nanti aku dah tak boleh lagi melihat wajah Syai . Ya Allah ! Kenape jadik macam niyh . Aku tak minta ~

Aku berharap sangat kalaw aku dapat memiliki Syai kembali . Tapi Allah mengatur perjalanan hidup aku . Aku hanya boleh merancang . Hidup mati aku, jodoh pertemuan kat tangan Allah . Aku tak boleh buad apea . Kalaw aku nekad juga ituh bermakna aku melawan kekuasaan Allah bukan ?

SYAIRAZI saye nak awak kembali . Kalaw awak bace blog saye niyh, saye nak awak tahu betapa sayangnye saye kat awak . Mengalir airmate saye update blog untok kali ini . Aku niyh dah lhaa seorang yang GEMBENG ! Kuad NANGIS ! Tapi kenape awak buad saye menanges jugak hah ?! Awak tahukan sifat sebenarnye saye ? Awak tahukan sifat saye apabila saye menyembunyikan sesuatu dari awak hah ?! Awak tahu semua tuh kan ?!!!!!!!!

Walaupun dah sebulan kite putoz, tapi saye tetap tak boleh lupekan awak . Mungkin ianya menjadi sesuatu benda yang amat bodoh sekali apabila kite kehilangan cinta lalu tidak adea selera makan ? Itu lhaa yang terjadi kepade saye pada saat awak meninggalkan saye . Sehingga ke hari ini saye masih simpan mesej yang awak bagi kat saye mase awak putoz dengan saye sebulan yang lalu tuh ! 

Pada mulanya memang aku tak boleh terima apa yang jadik kat aku . Setiap kali pergi sekolah mesti nak nanges jea sebab engat semua tuh . Mase bersama kami . Waktu rehat . Aku still engat . Dulu kalaw rehatkan, aku selalu bawak coklat Toblerone . Coklat kesukaan aku . And tiap kali time rehat aku makan dengan dhie . But now . Tiap kali tengok coklat tuh aku engatkan dhie . And dulu aku makan dengan dhie . Now aku makan dengan kawan-kawan . Rase sunyi sangat .

Aku rindukan ketawe dhie . Senyuman dhie . Cara dhie buad aku terhibur . Mungkin juga . Hurmm . Sekarang niyh semua tuh dah tak adea makna lagi kat hidup aku niyh . ZERO ! My life become so empty ! Orang kate cinta zaman persekolahan niyh CINTA MONYET ! Yang masih bergayut atas dahan . Tunggu sehingga dahan tuh patah . Now mungkin dahan yang aku dengan Syai bergayut niyh dah patah ! And tak boleh disambongkan kembali . Kalaw nak sambong macam mane sekali pown memang dah tak boleh dah . Hurmmmm ~

Aku rindukan dhie . Aku nakkan dhie kembali . Aku mahu dhie jadik milik aku semula . 


SYAIRAZI :'(