27 April 2011



Dah lame tak update blogkan ? Hihi . Sorry guys . I actually sedikit malas nak update blog niyh . Tak tahu kenape ? Selalunye I akan update blog niyh . Tak kira mase but now MALASSSS ~


Selama beberapa hari tak update niyh banyak perkara yang berlaku kat hidup I . Happy, sedih and many more . Saturday I hangout dgn Ikaa, my Boyfie and his friend . That day memang happy . Then Monday, Qylaa tak nak cakap dgn I sebab dhie dapat tahu I pergi town tak cakap dgn dhie . SEDIH ! Bukan tak nak cakap or what but that day credit phone low and tak dapat nak inform dengan dhie !


Dhie touching dengan I . Serious bukan sengaje tak nak inform kat dhie . Try pujok dhie but .....


Hurmm I know it all my fault ! Dah banyak kali I buad dhie mcm niyh . Buad dhie touching dgn perangai I . Serious I didn't mean to do that lhaa ! And lagi satu yang tak paham nyea kawan jenis apea I niyh hah ? Qylaa kalaw nak pergi mane-2 mesti inform kat I . But I ? Tak sengaje for that day . I'm so so sorry .


Tak gune mintak maaf time sekarang niyh kan ? It's already LATE ! But I love her so much ! Fucking damn  much ! Tak tahu nak buad apea sekarang niyh . Menyesal sangat-2 . Hurmmmm . Today I tak school . Macam mane eak dhie sekarang niyh ? Harap-2 Qamarina jagekan dhie untok I . Biasanya Qamarina akan jage dhie . Niyh nanti adea Koku macam mane ? Dhie cabot or tak ? Hadoiiiii bermain difikiran I tentang dhie . 


Qylaa aku mintak maaf sangat-2 pasal tempoh hari . Aku tahu aku selalu buad kaw sakit hati dengan perangai aku niyh . Aku nak kaw tahu aku bukan sengaje tak nak bagitahu kaw . Credit phone low gilea, Babe . And aku rindu gilea dengan kaw . Sebab aku sayang kat engkau . Aku harap kaw pown adea perasaan yang same terhadap aku :'( 


I Love You So Much
my Besties :'(