23 April 2011



Aww aww ! Nak menggedik jeah hari niyh kan ? HAHA . Today tak special pown . Biase jeah . Mungkin adea mungkin tak . Dekat school tadi Wanea menangis . Sebab apea ? Tak payah tahu ! Sebok ah ! HAHA . Hari niyh tak adea pergadohan ! SYABAS untuk diri aku kerana berjaya menangani masalah ini . Alip Baby ajak aku gadohkan but aku malaz layan . Masok kelas jalan macam nak terajang si Alip Baby tuh . Chill :)

Balek sekolah macam biasa carik news paper dulue . HAHA ! Tak makan . Amek fone mesej pakwe dulue ♥ . Then tertidur . HAHA . Pakwe call then angkat dalam keadaan yang mamai . Memang pening otak aku . HAHA ! Mumy menjerit dari bawah . Mumy kate nak balek kampong ! Dalam otak aku fikiran melayang . Sama ada balek Mersing or Batu Pahat ? Batu Pahat lhaa mumy balek kampong . HAHA . Ekod jugakk . Cepad-2 bawak laptop . Bulppp !

Before balek beli coklat ! Mintak mumy duit . Huhhhh ~ Macam hampehh kan -,- ? Puas aku merengek dalam kereta last-2 ayah hulur RM 5 . Dengan muke tak tahu malu aku amek then blah macam tuh jeah ? HAHA . Beli kacang and coklat . Duit tak cukup ! Terpakse keluar duit sendiri ~ HAHA . Dalam perjalanan balek kampong aku snap picture bagai nak rak ! But gambar bukan lawa pown =.= ! Dogol !

Sampai kampong ! Yeayh . Rindu cik Sah dengan mak Long . Before tuh pergi rumah Mak Long kejab . Si Danial dah tak kenal aku . Bile aku nak dukung dhie, dhie menanges . Sedih aku taw . Then si Danish kat dalam buai nak tidur . Tengok jeah muke aku niyh . Dah 4bulan tak balek . HAHA . Hana pown dah tak kenal kakak lagi kan ? Ishhhh -,-

Snap picture ! Line internet S**L ! Okay fine . Tak apea . Aku nak jeah campak broadband niyh . HAHA . Dudok kat jambatan tuh bawak laptop . Bukak lagu kuad-2 . Tayang muke kat satu kampong tuh ! Semua tengok aku lain macam . What The Hell kan ? HAHA . Hujan ~ Ahhh gerek jeah . Masok dalam cas laptop dengar lagu . Yeayhhh ! Bukak kuad-2 . Naek pening otak . KAHKAH ! 

Solat . Tolong memasak ( BANGGA ! ) . Makan . Borak then adea gosip siked-2 . HAHA . Okay enoughhhh . Freakin' tired LOL today . Penad gile ah ! Rase macam nak sumbatkan diri niyh dekat dalam beg plastik yang boleh menampung diri aku lalu senyap untuk seketika ! Erkkk -,- Jangan nak merepek . Bagi makan kerepek pedas kang . Fuhhhhhh ~ Sedap doe . Dah lame tak makan . Okay lhaa . Nak tidur . Besok nak keluar . Teman makcik aku sorang niyh . Si Ikaa Syuhada sudah selamat pulang ke syurganya ~ HAHA . Niyh kalaw dhie bace, mahu tak teleng kepale aku dhie lempang . Habes senget sebelah ! HAHA . Okay byeeeeee ~