21 April 2011



Today hari yang menyakitkan hati aku ! Ergh . Datang sekolah lambat sebab what ? Mumy sengaje carik pasalkan ? Before pergi school tuh mumy marah sebab mumy punye tudung yang di sangkot banyak-2 tuh jatoh ! Lol bukan salah aku okay benda tuh jatuh .  S**T gile aa . Sabar jeah an . Ergh


Datang sekolah lambat ! Ayah tak nak hantar . Perghhh kalaw nak diikotkan hati aku tak nak pergi but nanti kalaw tak pergi pakwe kite marah (*erkkk =.= yea kea ? Hihi ) . Then sampai sekolah kena check name . Masok rekod displin datang lambat sekolah . Nak mencarut pown adea jugak niyh . Then kena rotan ! S**L ! Nak jeah aku hempap buku aku kat cikgu tuh . Tangan aku saked niyh haa sampai sekarang ! Ergh !


Kelas aku tak belajar sangat sebab banyak nye aku TIDUR ! HAHA . Padan muke cikgukan ? Wekkkk :P . Kelas seni lagi best . Cikgu suruh melukis aku tidur . Yeayhhhh ! Hell betol perangai aku niyh . Then cikgu tanye dengan budak-2 kelas apesal dengan aku niyh ? Si anak Yazid tuh cakap aku niyh SAKIT ! Kurang ajar kaw . Nak jeah aku bangun terajang kepale dhie .


Before rehat tuh adea buat amali Solat . Maen bedal jeah . Then maen lari-2 dengan cikgu kat dewan sebab aku tak dengar cakap cikgu tuh . Amek kaw ! Rotan kena libas kat badan . Geram betol aku dengan cikgu agama aku niyh . Huhhhh ~


Time rehat mengGEDIK ! Kan kena bebel dengan Qylaa . Padannnn ~ Buat perangai kan ? Today mengantuk gile ! Eleh bukan hari niyh jeah kaw ngantuk Scha ? Hari-2 yang lepas pown same . Lepas tuh tidur dalam kelas . Aku dengan si Syafiq Rahimi tuh same jeah perangai . Tidur memanjang . Opsss lupe pulak . Hari niyh tak gadoh sangat . Alip Baby tak datang . Si Zikri dengan Syamim nak gadoh dengan aku ? Eh tak masam C**A*E pulakkan ? Syamim kotor kan baju aku dengan mengangkat kerusi then terkena baju aku ? Memang S**L ! Aku fed-up betol !


Okay tak adea yang menarik . Phone ? Kalaw nak diikotkan kena amek dengan mumy . Semalam aku amek balek kate nak call member ( *padahal pakwe :P ) . HAHA ! Then mumy kate amek lhaa tapi pulangkan balek lepas gune . Aku pown amek jeah ah kan . Sim card aku amek ! Phone di buang . HAHAHA .