20 April 2011


Today kat school macam GILA ! Gadoh . Tidur . Jalan . Tak belajar . Gelak . Yeayhhh ! Best kan ? Cikgu suruh belajar aku tak belajar . Tidur jalan . Then duduk kat office sampai 1jam . Isi borang untok mohon netbook 1 Malaysia . Kalau aku dapat netbook tuh . HAHA .


Adea Koko . Macam biasa aa . Cabot Koko . But tak cabot sekolah . Hihi . Sebab hujan kan . Dahlia mcm sewel suruh aku amek makanan dhie kat pondok pengawal tuh . Kena ulang alik dua kali pulak tuh . Habes basah lencun baju aku . Dah bengang gilea . Perghhhhh . Bukan nak amik sendiri . Bangang betol . Dah habes lencun . Grrrrr =='


Okay tak tahu nak port kat mane .. Finally port dekat blok baru tingkat 4 ! SHIT ! Adea budak form 5 buad kelas tambahan . Macam HELL ! Then nampak Syai panggil cikgu . Babi kaw Syai ! Naseb baek tak kantoi . Sial jeah . Huhhh =.=


Kite orang stay kat satu bilik niyh . Bilik Kampus Astro . Dahlia punye lhaa bengong masok kat tingkap tuh . Mentang-2 badan kaw kecik PLUS tingkap tuh kaca terdedah kaw maen masok jeah . Bongok ! HAHAHA . Dalam bilik tuh adea tv . Jakun siood budak-2 niyh . Geram pulak aku tengok . Qylaa dah nyirap . Suruh diam tak diam-2 . Bongok betol . HAHA . Dahlia sengal pergi maen-2 kat whiteboard tuh . Tulis kebende alah jadah entah minah tuh . Aku malaz layan :P


Then finally dah geram sangat . Malaz nak pergi dewan aku duduk kat kantin dengan budak-2 niyh . Gile bengong saked perot aku melayan budak-2 cine yang dengan kiteorang niyh . Bengong kan ? HAHAHA