29 April 2011




Si Peah & Doraemon ! HAHA

Okay kenape dengan they guys ? Ade problem kea ? Hahaha ! Nolhaa . Sesajea letak gambar diaorang kat blog aku niyh . Diaorang lhaa yang membuadkan aku jadik gilea kat kelas . Best ! HAHA . Peah (*bertudung putih) & Doraemon (*tudung hitam) adalah bukan name sebenar diaorang . Aku yang memandai letak name tuh . Saje mengusik . HAHA ! Peah atau name sebenarnya ialah Nur Maziah binti Kamaruddin . Kawan semeja aku kat kelas . Kalaw apea-2 aku story kat dhie . Hihi . Then si Doraemon niyh atau name sebenarnya ialah Nabilah binti Khamis . Niyh tengok muke happy padahal dia lhaa orang paling selengge aku pernah tengok kat dunia niyh . HAHA !

Aku selalu rapat dengan Peah . Dia marah kalaw aku panggil name tuh sebab dhie kate sepupu dhie name PEAH ! So dhie tak suke . Eh kesah pulak aku . So dhie balas balek dhie panggil aku GENDUD ! Okay nevermind . Aku lagi suke orang panggil aku name tuh kan ? HAHA . Si Doraemon pulak selalu gadoh . Aku niyh jahat . Hari tue aku tolak dhie sampai jatuh sebab dhie tak bagi aku dudok kat kerusi kantin tuh . Aku geram aku apea lagi tolak dhie sampai jatuh . HAHAHA ! Then dhie baleng beg dhie kat aku . Nenek betol minah niyh ! Haha . 

Peah baek dengan aku . Doraemon pown same . Tapi aku jahat PLUS nakal siked . Hihi . Aku selalu lhaa jugak buli si Peah . Suruh buad ituh buad ini . Dhie layan jeah otak aku niyh . Kahkahkahkah ! Kesian jugak tengok dhie but nak buad mcm mane . Perangai aku . Dhie dah kenal sangat dahhhh ~ Hikhik .