29 April 2011





Yeayhhhhh !! Everybody put your hand in the air right now . HAHAHAHA . Dah mule sawan aku . Okay fullstop !


Hari niyh menceritakan tentang pergadohan aku dengan Syamim disekolah ! Memang F*CK aa jantan tuh ! Kaw kacaw aku then lepas tuh nak sound aku tak tentu pasal . Eh apea punyea C*BA* perangai kaw niyh hah ? Kaw ingat aku takod aa dengan kaw ? Pergi mampus dengan perangai kaw yang macam S**L tuh . 


The story begins like this . Mase time Agama cikgu adea buad kuis group mane nak boleh jawab or tak . Uji minda aa senang cerita . Then gruop si Syamim dapat jawab soalan tuh manakala group aku lupa jawapannye . Then tak pasal-2 dhie tendang-2 kerusi aku . Ahhhhh memang C*L*K* gilea . Aku geram aku tolak kerusi dhie then maki dhie depan-2 Ustazah Atiek . Hamekkk kaww ! Babi then lepas tuh nak sound aku balek . Tak puas hati sial .


Then naseb baek si Peah dengan Doraemon tarik aku . Kalaw tak memang dah aku tumbok mate dhie . Iden dgn Amer konon nak back-up member BAEK dhie tuh aa . L*NC** gile ! Then mase English pulak si Zulfikar nyorok beg school aku . Eh hampir-2 aku panggil Cikgu Jeff . Biar padan rase kaw . Jangan nak C*BA* sgt dgn aku . Dah tahu aku niyh kuad mantol and kuad lawan lagi mcm S**L . Nak jeah aku tumbok engkau . Kaw nak AMIN-2 aku mati . Benda tuh mantol balek dekat engkau BANGANG ! Sampai aku MATI aku takkan ampunkan engkau ! 


P/S : Sorry ayat kurang ajar . Tak puas hati . Lepas geram dekat blog . Harap mengerti situasi ini . TerimaKasih :/