22 November 2011

Whole day today I'm sneak out to the town and find a job ! Guys, I'm jobless now !!! I don't have any work to do to make some money . Lol rasa macam tak guna pown ada jugak sebab menganggur cenggini . Nvm then I'm still young to work cause I'm 15 not 20 years old !!! Yes I know my face look so matured and people will think that I'm 20 . Hello ? Tengok IC nak ? Okay enoughhh !! I don't know now what should I do . Duduk rumah everyday it's not ohsem okay ? Freakka boo -.- Dah lhaa tak sihat . Keluar town sengsorang . Bosan . Carik kerja asyik ada jeah kan ? Pergi saloon Kak Eisya wash and blow hair . Then jalan . Jumpa Ahcoy customer masa kedai makan tuh dulu and borak-2 bagi number phone aku blah pergi BCB beli ituh ini then balik semula ke KP dengan tikus berkeliaran beli okonomiyaki call abang suruh amik then tunggu abang dekat setengah jam and then lepas tuh abang call dia tunggu depan Old Taste padahal aku tunggu depan Cool Blog then berkejar masa nak balik ternampak ROY ! Oh em jayy !! I miss him . Sumpah dulu elak couple dengan dia jeah . Dia comel :3 . Okay then aku tak tegur dia . BODOH BETOL !!!! Dia maybe kenal aku dengan pakaian yang agak, Nauzubillah :( . Then abang suruh beli takoyaki . Time tuh kepale aku menjengah jugak carik Roy but tak jumpa . Sedih lhaa . Hurm takpe lhaa . Nanti aku dapat kerja kat bandar hari-2 aku turun, hari-2 aku nak carik dia ! Hehehehehe


Xoxo, Scha <3