04 December 2011

 *click for a large size


Hai semuaaa !! Berhabuk dah belog gua niyh ! Dekat seminggu tak update kan ? Alololololooo :3 *muka manja sikit :D

Okay motif aku hari niyh berbelog ? Hurm takdea apa lhaa sgt . HAHA ! Baru lepas habis Skype dgn N tuh ! Haha muke aku mcm tuh sebab aku selsema and demam plus tudung aku yang agak meroyan tuh . Then kan gambar kat atas tuh aku tengah mengamuk dgn N . Bahasa sikit tak baik ah ? Takyah tanya ah kenape memang aku time tuh mengamuk gila babi kat dia ! Kahkahkah muah sikit N :*



*click for a large size


Time niyh dia tengah nyanyi untuk aku ! Hahaha pandai kaw buad aku senyum kan N ? Hehe . Okay kalaw korang nak tahu, inilah N kepunyaan hati ini . Ecehhhh ayat nak feeling . Dia jiran aku . Macam mana boleh aku feeling kat dia pown taktahu lhaa ~ Nama dia yg dok aku panggil N tuh ialah Najib . Theeheee ~ Suka dapat tengok muka dia ? Tak kacak, tak sebaik buah hati korang tapi aku harap inilah yang terbaik untuk aku even dia suke buad aku bebel sampai bahasa aku keluar 'AKU KAU' dgn dia tapi dia steedy kan Abg ? 


Org akan cakap 'Abang ? Eeee bahasa date mak ayah kita dulue lhaa =.=' . Oh yes aku pedulik ape ? Mmg aku panggil dia dgn gelarang ABANG dan dia panggil aku SAYANG ? Nampak tak sweet kat situ ? Hahaha  okay tadi aku bebel kat dia lepastuh dia pulak bebel kat aku suruh makan ubat . Dia redho dgn perangai aku yang degil . Hahahahahaha ! Kbye niyh jeah nak story . Lapchiuuuuu, Gila 


Xoxo, Scha <3