10 May 2012

Hi and assalamualaikum to all my lovelies reader =)


I am ordinary human. That trying to change myself to be a better person. Bukan sebab orang lain. Tapi kemahuan diri aku. Tiada siapa yang paksa aku berubah. As like what I say, KEMAHUAN AKU SENDIRI! 


I'd just realize it that I need to change up myself. Tanpa mengharapkan bantuan orang lain. Ini masanya aku kena ubah attitude aku, manners aku, cara percakapan, and all the things aku kena banyak ubah! Sumpah aku serik dah macam niyh. Dengan perangai aku yang sebegini rupa, ada orang yang membenci aku. I'm sure with it!


Sokongan? No! I don't think so I need that. Trying to do it myself. Aku nak ubah banyak benda dalam hidup aku! Kalaw boleh segalanya! Tapi aku tahu, if I'm trying so hard and at the ending of it there's nothing change too, tak berguna jugak. InsyaAllah, I hope all the things I'd plan gonna be ease. And mudah-mudahan juga, perubahan aku niyh akan memberikan impak yang besar dalam hidup aku. Amiiien..


Wassalam =)


Xoxo, Scha <3