10 May 2012

Hi and assalamualaikum to all my lovelies reader =)


Guess what? Tadi petang jumpa Mr. N . And for sure lhaa nak settlekan our problems. There's have something that I didn't know or maybe tersilap pandang! Saya manusia biasa buat silap dan akan menyesalinya :'/


Harinie, dia beritahu aku motif sebenarnya masa dia bercinta dengan aku yang sebelum niyh. Yang membuatkan aku separa gila gara-2 kehilangan dia. Motif dia just like nak senangkan aku where is that time aku baru lepas putus dengan ex aku! I was shock and extremely I'd just like wanna falls but I keep standing over there infront of him and for surely I cry.. I'd just got know about that. So then, aku biarkan benda tuh and buat macam that things tak wujud dimana motif dia sebegitu rupa! Okay let it go past. I don't care about that anymore. Okay!


Then ego aku? I admit it. Aku ego. I am so sorry my dear lovely Mr. N! Saya tahu saya ego lebih and ego saya lebih dari awak. Okay but the fact is now, your ego more highest than me! Okay never mind. Awak bersabar dengan sikap ego saya dimana saya pentingkan orang lain dari awak and saya niyh sikap macam, argh saya pown taktahu lhaa! Stupid damn ass with my own manners. I'm also don't understand with it. Damn!!


Sebenarnya aku sendiri tak sedar dengan sikap aku kebelakangan niyh. Kemungkinan aku kepenatan and aku stress fikirkan pasal benda yang tak siap semua niyh! It is small matter but for me, it's a big matter yang melibatkan something and kerjaya and cita-2 aku nak capai! Arghhhhhhhh it's damn fuckin' stress in my mind now. And now, aku exam! Fuck it. Aku akan semburkan kata-2 yang tak sepatutnya aku sembur! Pergi mampos blog aku kesah apa?! =.=


Aku tak nak sebenarnya jadik dalam hidup aku dengan N. Siapa yang nak wei gaduh almost everyday?! Who's want it? Siapa nak memang sumpah noob sepenuh masa budak tuh! Wei, aku tak nak gaduh dengan dia. Aku nak berbaik and always be good together in our relationship. But now, I'm gonna be alone back. Where's my love? He gone leave me alone here that because my own manners. My manners, my ego. Such a rude one!! :'/


Aku separuh gila kalau macam niyh. Lepas jumpa dia, balik rumah masuk bilik mummy tanya what happen then aku buad dunno amik bantal busuk kesayangan pujaan hati tekup kat muka and nangis! Time tuh nak balik aku fikir jugak nak melilau tempat lain. "Berjalan di atas kaki awak sendiri tanpa memerlukan pertolongan orang lain." . Ayat tuh dia bagi tadi. Sebab dia tahu, aku seorang yang jenis ikut kata hati and lebih ikut kata kawan. 


Tadi sebenarnya, aku takut nak jumpa dia! Takut dia marah and maki aku macam mana dia call aku semalam and marah gila-2 dekat aku! Time tuh memang set ready airmata jeah lhaa kalau dia marah aku. But alhamdulillah dia tak cakap kasar dengan aku. Dia cakap slowly tapi dengan nada yang tegas! 


Aku sendiri sebenarnya taktahu nak klasifikasikan diri aku niyh macam mana and jenis pendirian diri aku! How could I am do that on my beloved person? Ignoring him? Never cares him. But he? Totally cares on me. Dia pedulik pasal aku. Aku? Fuck off go hell lhaa aku niyh! Memang tak guna! :'(


Sumpah ku menyesal. Tapi aku tahu benda tuh semua tak guna. Aku nak dia balik :'( Sumpah! Tweet aku harinie memang penuh aku update pasal dia! Arghhhhhhhhh!! Selamanya aku akan anggap dia tuh boyfriend aku sebab aku sayang dia wei!! Pergi mampos kalau nak cakap aku batak bagai dengan dia but niyh aku cakap jujur woi! Aku sayang dia :'(


Jangan melihat luaran saya. Jangan melihat kebahagian luaran diri saya apabila awak sendiri tidak tahu derita dalaman hati saya. Andaian sebegitu rupa boleh membuatkan saya rasa tak dihargai oleh awak. Seriously! Awak jangan anggap saya bahagia tanpa awak. Sebenarnya, hidup tanpa awak membuatkan diri saya KOSONG! Saya bagaikan boneka. Tak tahu mana arah tuju harus saya bawa diri. When I'm with you, the things gonna be ease! I swear! :'(


If you read this N, I want you know that my heart deeply loves you. I do  :'(


Wassalam =')


Xoxo, Scha <3