09 May 2012

Hi and assalamualaikum to all my lovelies reader =)


Sebulan tak update blog what the hell happens on meeee!!! Hahaha till then. The good things tak share, and the bad things pown tak share. Sorry busy sikit. Hehe


Hari niyh sengaja bukak blog and see how many my followers. Memang tak up pown. Gitu jeah jadiknye. Hehehe. Hmppp well mestilah bila aku dah bukak blog nak share somethings bad and the really bad worst and the other words yang seumpama dengannya! 


Arghhhhhh finally aku menyerah dengan apa yang terjadik kat hidup aku! Hanya mampu menangis ditepian gantang macam baru lepas mati laki. Hmppp sorry belum kahwin lagi. Ayat tuh memang poyoss :'P


Aku taktahu nak cakap macam mana. Salah aku? Atau dia? Jawapan aku sendiri takdapat nak pastikan. And for surely, the things now for me gonna be bad! I felt something yang sememangnya aku pernah lalui dengan dia. Bergaduh? Kebiasaan bagi kami. Masa couple and lepas couple putus baik gaduh baik gaduh! Entah bila titik noktah pergaduhan ini akan berakhir. Aku menunggu titik noktah pergaduhan ini dimana aku akan bahagia dan tiada lagi pergaduhan. Semua ini tak patut terjadi!


Seriously, dia ajak jumpa aku nak settle semua niyh tapi aku tak bersedia jumpa dia. Sumpah! Rindu memang rindu. Sayang memang sayang. Tapi aku mengaku aku takut nak hadapi. Atau mungkin memang benar semua ini salah aku? Aku tak pasti. Aku tak dapat jawapannya..


Ulang tahun kelahiran aku akan tiba tak lama lagi. Aku mengimipikan satu majlis yang sederhana yang akan dihadiri oleh kawan-2ku and for surely, dia akan datang! I'll wait for it. Tak sampai masanya, dah jadi macam niyh. Bergaduh! Memang takde hal lain lhaa. Perlu ke aku bagitahu gaduh sebab apa? No need to tell. I'm here just nak luahkan apa yang aku pendam sampai hati aku sakit. Apa yang sepatutnya aku luahkan  sejak hari pertama bergaduh. Please, aku tanak benda niyh berlanjutan sampai satu masa, aku dan dia tak bertegur sapa lagi. Aku takut! :'(


Aku nak dia tahu aku sayang dia. Ah! Pergi mampos siapa yang nak cakap ayat aku jiwang bagai! Tak kacau kau tanam bunga depan rumah! Till then, firstly here aku nak cakap actually aku takut bila kena marah, kena tengking and mostly aku memang seram of course lhaa bila kena marah dengan orang yang aku sayang! Sumpah aku nangis. Suka hati nak kata aku fake nangis bagai. Aku tak pedulik! Menangis salah satu cara aku boleh lepaskan sakit hati aku, marah aku. And bila aku jerit, akan membuatkan gegendang telinga orang sebelah aku confirm pecah!


Hmpppp aku nak berbaik dengan dia. Dia ajak jumpa nak settle. But cara dia. Dia call aku dengan nada yang marah membuatkan aku memang tak berani nak jumpa dia. Sumpah aku cakap! Tak berani. Aku kenal perangai dia bila dia mengamuk. Memang semua dia tumbuk bagai *nasib aku dia tak tumbuk lagi* .. Nak berbaik dengan dia. Aku nak berbaik sebelum birthday aku. Please, I want him back as before. People gonna say this is too much fuckin' ridiculous or maybe my words gonna say "Stupid ass! Go do your own mind business. Jangan menyibuk lhaa babi -.-" ..


Wassalam =')


Xoxo, Scha <3