27 March 2012

Hai and assalamualaikum to all my lovelies reader =)


Aku tak dapat nafikan, sejak Qylaa pindah JB kitaorg kawan berlima selalu nak bergadoh! Especially the things melibatkan diri aku jugak. Okay serious aku menangis aku sedih! Now they guys were just like ignoring me. I don't know lhaa sebab apa or maybe tersilap pandang or what but aku memang terasa, and sometimes tuh aku kecik hati dengan diaorg :(


Maybe it sounds funny or maybe strange but I am always ask somebody come to my class bila time rest. Panggil aku sesame turun p canteen. Sometimes panggil sometimes tak and buat aku marah. Aku selalu keluar rest lambat duduk dalam kelas. Kadang bila takde siapa panggil aku, aku sorang ah rehat bawak diri jalan kat library macam orang bodoh. 


Aku taktahu apehal, dalam beberapa hari niyh someone pissed me off or in other words buat aku rasa kecik hati lhaa. Taktahu salah siapa sebab dua-2 macam blank. Tak tegur each other and else. Seriously I do loves all my besties Risha, Mira, Aimi and Peah. Do more loves to Qylaa! And sometimes too aku tak dapat nak menyesuaikan diri niyh sejak Qylaa takdea. Kosong!


I'd try my best for all my friends to let they know who I am and I also want they know how deep loves I am towards them! Please. Give and takes each other is more better okay. Aku tanak gaduh dengan korang sebab aku sayang korang. Korang tempat aku ngadu yang dekat dengan aku sekarang. Tanak gaduh. Aku sayang korangggggggggg :'(


Wassalam =')


Xoxo, Scha <3