27 March 2012

Hai and assalamualaikum to all my lovelies reader =) Well well well. Today is a good day that I can write a post on my blog. Oh ya broken english! Pffttttt =='


Okay today nak story pasal.. Umppp pasal.. Umppppp pasal.. Oh kay bengong --" . No lhaa actually nak cerita pasal hari Ahad hari selepas Sabtu dan hari sebelum Isnin. Tahu tak? Good (Y) Hari Ahad keluar bandar pepagi pukul 11 ! Comel tak? Mestilah kan. Ikot si N ada event kat bandar. Wiu wiu wiu *muka gedik*


That day, aku bangun awal gila! Pukul 7.30 dah bangun. Hmpppp aku taktahu apa pasal. Bangun jeah aku terus online. Then lepastuh tetibe aku bersin! Ahhhhhhh!!! Mula dah. Selsema lhaa jadiknye. Memang tak selesa gila aku. Ubat dah standby kat beg. Makan sekali jeah. Lepastuh selsema berlarutan sampai malam! Eh sikit tanak somel ah muka kan. Hidung merah sikit macam clown. Hahahahaha


Then Bamie hantar aku pukul 11. Call N belum sampai dia kat tasik. Dia suruh tunggu kat Old Taste. Okay then after that tunggu punya tunggu punya tunggu punya tunggu tak sampai-2 lagi. Lepastuh aku sorang jeah kan kat situ. Sedihh T.T . Then N pown datang amik aku. Okay tahu tak panas? Tahu tak? Ya Allah serious panas gila. Aku dengan selsema sok sek sok sek. Tisu 5-6 packets aku beli standby kat beg. Satu hari jeah aku boleh habiskan tisu tuh semua. Dasat gilaaaa o.O


Okay actually macam takde apa sangat lhaa kat sane cuma panas jeah lebih. Petang pulak hujan. Korang tahu tak, N tangkap gambar aku time muka tengah somel handsome hidung merah sok sek sok sek! Arghhhhhhhhhhh!!!! Memang serious, handsome gila. Time tengah bersin pown dia amik! Memang somel. Aku tak delete pown gambar tuh and tak upload kat pesbuk. Upload kat blog jabg aku masukkan. Gila lhaa kan. Balik mak aku tengok dok gelak kan aku. Sabassssss =.=''


Aku balik awal dari dia sebab aku pening. Call Bamie suruh amik. Lepastuh Bamie suruh aku g Kingdom sebab dia tengah sedap melalak dengan awek dia. Kay cool (Y) Before balik pergi KM kejab beli CoolBlog! Melayankan si Iyie nak air air macam kat rumah aku takde air jeah kan nak minum. Then time tunggu beli CoolBlog hidung aku dengan tak semena mena bau Papa Roti! Eh sedapnyeeeeeeeeeeeee!! Kempunan siol.


Okay tuh jeah nak cite. Tahu lhaa tak best sebab aku tengah bosan niyh! Alahhhhhhhhhhhh. Kay nak upload gambar sensomel aku tuh dengan gambar N. Okayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy


Okay tuh muka mmg handsome..

Ehemmmmmmmmm


Yang niyh mmg APTB ah. Muka tuh sikit tanak macam Mak Jemah kan? =='


Budak dua niyh comelkan? Especially yang baju pink tuh. Sumpah adorable 


Okay dah tengok gambar? Banyak gambar actually but nanti ah upload kat pesbuk. Line lembbbb ==' Okay byeeeeeeeeeeeeeee mwah :*


Wassalam =)


Xoxo, Scha <3