24 March 2012

Hai and assalamualaikum to all my lovelies reader =) Hey whaddup dude? Everything was fine huh? Heeeeeeee =D

Ehemmm agak lama jugakkan aku tak hapdet belog niyh? Hmpppp makin handsome. Hahaha! Okay nak story hari ini punya cerita. Okay wa malu niyh derrr~ Hahaha

Tadi petang jumpa EHEMM EHEMMM!! Arghhhhhhh!!! Dia ajak teman p Kluang Parade. Dia chat aku tadi pagi. Then aku rasa macam "Oh God!!" I was ike soooooo happy!! Yes yess! Ini lhaa masanya. Wakakaka =D

Then apa lagi kan. Siap-2 ah. But yg buad aku ngamuk sikit, baju takde nak pakai! Shit! Mummy takbasuh baju aku. Terpaksa ah capai baju mana nampak then basuh! Sedih gila aku. Nasib baik kering cepat. Terima kasih En. Kipas kat bilik aku and kat bilik abang aku yang somel tuh :3 Hahaha

Janji pukul 2 tapi aku datang pukul 3 -.- Memang terbaikkkkk!! Then sampai sana aku call dia. Kata kejab lagi sampai tunggu kat Parkson tingkat 2. Ehemmmm memang best tunggu lelame. Then pergi Bowling. Then aku ahhhh lama tunggu!! Pergi Old Taste minum sana. Then dia pown datang.

Arghhhhhhh hati aku memang nak menjerit!!! Malu gila woi. Dengan muka yang handsome serabai macam merghoyan niyh. Okay watlek (Y)

Dia kan kan kan, ehemmmm handsome :3. Okay bagi aku dia smart baju kotak-2 dia tuh. Tak pernah nampak dia pakai baju tuh. Hua hua hua :V . Then lepastuh borak-2 kat Old Taste cakap pasal ermmm malas nak taip :'3

Then 'tawaf' satu Kluang Parade yang memang bosan tuh. Lepastuh ajak dia p Kluang Mall. Okay pown jenjalan sana. Dia ajak g atas bombong Kluang Mall. Okay panas terikk hanya Tuhan saja yang tahu. Heeeeeeee =D 

Then abg Mel message kata nampak aku kat bandar. Bukan sombong but memang tak perasan bila dah lalu sebelah aku tuh. Sebab tengah syok borak dgn Ehemm kan :) Wakakaka. Before jumpa abg Mel, aku ajak Ehemm temankan aku p SQ Digital. Nak survey speedlight dengan fish-eye lens. Hehehe nak jumpa lens tapi speedlight jumpa ah. Lepastuh baru lhaa jumpa abg Mel. Dia kasik borang pasal competition kat Kluang Mall. Photography Earth Hour. Kay takde idea!

Then abg Mel tanya "Eh yang sebelah tuh siapa? :)" . Si Ehemm dah senyum somel jeah kan. Hahahaha aku pulak "Yang niyh eh. Niyh ehem ehemm lhaa kan. Hehehe paham-2 jeah ah =D" . Abg Mel pown "Oh ya okay-2 pahamm =D" . Kawan abg Mel pulak dah "Eh husband ea. Husband =D" . Memang gelak jeah lhaa aku time tuh. Hahahaha

Then p tengok event dekat dengan Kluang Parade. Okay taktaw event apa dia sorang jeah tahu. Hua hua hua. Then lepastuh dia amik motor jumpa then aku cakap nak balik. Penat. Dia pown nak balik siap-2 untuk event dia. Oh ya kayyyy. 

Tapi kan niyh first ah keluar dengan dia! Serious! Time couple dulu dia ajak aku keluar memang haramnye aku nak keluarkan sebab busy belajarrrrr~ Sampai dia jealous aku pergi rumah member kat JB boleh tapi keluar jumpa dia tanak! Oh ya kay sorry :3

Tadi ada ah amik 2-3 gambar. Dia tanak bergambar! Geram betol aku. Dapat ah gambar curik. Heeeeeeeeeee =D

Gambar curikkkkk (Y)

Niyh Ehemm yang amik. Pandai jugakkan dia amik shoot niyh =D

Yang niyh kerja dia amik gambo niyh tak tentu pasal lepastuh gelak-2. Bengong tol. Hahahaha

Ada lagi satu gambar curik dia tapi tanak upload sebab tak handsome. Muka terkejut macam jumpa lipan! Hahahaha kay aku jahat o.O

But you know what, tadi time kat Old Taste, aku cakap kat dia yang aku memang sayang gila kat dia and aku akan tunggu dia. Sampai bila-2 :')

N, forever I love you 

Wassalam =)

Xoxo, Scha <3