28 March 2011



SERBA SALAH ?!

I don't know . Aku jadik serba salah dengan apea yang aku dah buad niyh . Aku couple dengan Rasyid 2minggu . And now aku dah mula sisihkan dhie dari hidup aku . Aku jadikkan dhie tak penting lagi . Hurmmmm ~

I got message from him . Serius rase nak menangis pown adea disebabkan perangai aku niyh . Messagenye berbunyik begini :

" Assalamualaikum neena..ni rasyid ingin bg taw neena da bpe lme xmsj..?
rasyid ade ckp lbh 3ary yg rasyid xkn stia dgn org 2...
tpy rasyid syg an neena..
da 1minggu rasyid tnggu tpy f0ul...
alau nk curang pg r...
da ade kizinan assalamualaikum..
kem slam at smua parent neena..
g0od night...
smoga appy dgn cara kamoo..
taniah "

Okay now you guys faham tak maksod mesej tuh ? Kalaw faham bagoz . You look what that i'm have done to him ? I'm wrong right ? Guess who starting first in this problem ? Me right ?! God help me . Dunno what should I do . I'm wrong againnn ~

Terima kasih Rasyid sebab sayangkan saye . Tapi saye tak boleh . Saye tetap dengan perasaan saye niyh . Saye tak boleh sayang orang laen . Hati saye hanya adea Syairazi seorang ! Kalaw awak bace blog saye niyh and mungkin awak terase hati atau apea, saye mintak maaf yea . Bukan saye nak mempermainkan perasaan awak tapi ini lha kenyataan nye . 

Mungkin betol apea akaq Aza tadi pagi tuh . Yang aku tak sepatotnye buad Rasyid macam tuh . Tapi bagi aku tuh jea jalannye untuk aku lupekan mase lalu aku tuh . Tapi aku ambil kesempatan kat atas Rasyid ! Ishhh tak boleh lhaa macam tuh . Jahatnye aku buad orang macam tuh . 

SYAI !

SYAI !

SYAI !


Kenape lhaa saye tak boleh lupekan awak hah ?! Awak selalu adea dalam fikiran saye . Saye nak awak blah jaoh-jaoh dari otak saye niyh . My mind become so bad that because of YOU ! I'm always thinking about you ! Go far away from my head ! It's sufferrr ~ :'[

Maaf Rasyid . Saye tak boleh sayangkan awak . Hurmmmm ~